annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Profiel foto veranderen

Topic gestart op: 13-12-19 12h40

Antwoorden: 38 antwoorden

Lucas_E
Aspirant verkenner

Profiel foto veranderen

Is het mogelijk om je profiel foto te veranderen?

Labels (1)
38 ANTWOORDEN 38
Cdt24801
Wijze
Wijze

Het is heel vreemd ... Bij bijna iedereen zijn de systeem avatars verdwenen ... Ik kan ze wel nog allemaal zien ... waarom ik wel en de meesten niet? Geen idee ...

Maar al gewoon het feit dat dit systeem (tijdelijk?)  om zeep is zonder ergens een mededeling (in de aard van dit is er aan de hand maar we werken eraan) of reactie van de CM of Mods is onbegrijpelijk...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik vind het ook allemaal nogal een beetje vreemd ..... 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ga eens een gokje wagen .. Ik zie de avatars dus nog wel ... Maar ik werk nog met windows 7 ...

Zou het kunnen dat jullie allemaal met win 10 werken? En dat daar iets aan scheelt?

Langs de andere kant, de foongebruikers werken met android of ios .... win 7 zal de reden dus wel niet zijn ...

En via mijne foon met android 9 kan ik de avatars ook nog zien ... Het ligt dus op één of andere manier aan mijn profiel ...

Dit is een lastige .... 🙄

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Neen denk het niet want ik werk niet met Windows 10 maar met Windows 8.1.

En de tablet en smartphone heeft géén Windows hé en daar is ook niks te zien.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Movieman
Aspirant genezer

@Josette je vergeet wel dat er smartphones en tablets zijn die op Windows draaien 😉

Leden met de meeste pluimen