annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reactivatie gsm probleem

Topic gestart op: 13-12-22 19h05

Antwoorden: 3 antwoorden

ANASH82
Gewaardeerd verkenner

Reactivatie gsm probleem

Beste ik hoop dat er iemand kan helpen want ik ben het beu.ik betaal mijn betalingen in de Orange app.ik betaal mijn factuur met Bancontact deze middag en 15min later zetten ze mijn diensten stop op mijn gsm toestel ik bel en alles is geactiveerd volgens hen.maar uren later is mijn gsm nog ni geactiveerd.en ik krijg geen deftig antwoord ze kunnen niet helpen het kan dagen duren voor mijne nummer terug actief staat dit kan toch niet wat voor een service is dit?en de mensen die Facturatie doen doen ook technische problemen dit toont wel dat het bedrijf niks geeft om zijn klanten ik ben echt boos.en zoek een nieuwe provider als dit niet is opgelost tegen morgenvroeg.😡🤬

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Jessica1403
Ervaren verkenner

Ik heb dit ooit eens tegengekomen toen ik verhuisd was (telenet) ik betaal normaal via domiciliëring maar ik was vergeten van die aan te vragen waardoor mijn factuur 2maand niet betaald was...

Ik heb toen gebeld en gezegd dat ik diezelfde dag meteen ging betalen. Toen hebben ze de diensten meteen terug actief gezet met de mededeling dat als ze tegen volgende week nog geen betaling hadden ontvangen, ze het meteen terug gingen afsluiten.

Mss moet je dit eens voorstellen? Beter om altijd vriendelijk te blijven, zo bekom je het beste resultaat en de mensen die je aan de lijn hebt zijn niet de mensen die je hebben afgesloten. Zij beantwoorden alleen de telefoons en proberen te helpen waar nodig.

Hopelijk komt het snel in orde.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Ik wil geen steen gooien maar dit moet er toch even uit...
Orange gaat niet zomaar een nummer afsluiten, je moet al reeds een tijdje te laat zijn met je betaling(en)...
Om nu te gaan klagen dat je werd afgesloten en dat het te lang duurt tegen dat je weer kunt bellen is volgens mij wat "van de pot gerukt", niet? 

Dat ter zijde: GSM eens uitzetten voor 30-tal minuutjes, nog niet opgelost -> terug contact nemen met de klantendienst. Succes 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ANASH82 

Vervelend als dit gebeurd maar wij kunnen hier niks doen. Ze gaan vermoedelijk afwachten tot je betaling binnen is en dan zullen je diensten terug geactiveerd worden. Maar je gaat dit met de klantendienst zelf moeten oplossen hier is geen klantendienst en wij kunnen als klant zijnde kunnen niks doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen