annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Registratie simkaart mislukt

Topic gestart op: 11-01-20 16h25

Antwoorden: 1 antwoord

kustze
Aspirant verkenner

Registratie simkaart mislukt

Hallo,

Ik wilde mijn simkaart (met nummerbehoud) registreren via de website van Orange. Als ik mijn gsm-nummer wilde ingeven, vroeg die me om een "geldig" nummer te geven.

Woensdag heb ik naar de klantendienst van Orange gebeld (met mijn werknummer), waar na heel lang over en weer gestuurd geworden te zijn tussen verschillende diensten, me verzekerd werd dat mijn simkaart binnen de 24 uur actief zou zijn.

We zijn nu zaterdag en de simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Als ik hem in mijn gsm stop krijg ik gewoon een foutbericht.

Het is ook een gans gedoe om de klantendienst effectief te pakken te krijgen, aangezien ik via mijn gsm niet kan bellen want de simkaart is niet geactiveerd. Als ik me wil registreren online om contact te krijgen, lukt dat ook niet want ze herkennen mijn gsm-nummer niet.

Dus moet ik mijn werknummer bellen (ook Orange) maar dan kom ik terecht bij de klantendienst voor professionelen en moet ik van her naar der doorverbonden worden voor ik iemand te pakken krijg.

Is er iets anders dat ik kan doen of heeft er iemand anders hetzelfde probleem?

Ze hadden me trouwens verzekerd dat het maximaal 24 uur zou duren, allemaal met een korreltje zout nemen blijkbaar.

Groetjes

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik wilde mijn simkaart (met nummerbehoud) registreren via de website van Orange. Als ik mijn gsm-nummer wilde ingeven, vroeg die me om een "geldig" nummer te geven.

Woensdag heb ik naar de klantendienst van Orange gebeld (met mijn werknummer), waar na heel lang over en weer gestuurd geworden te zijn tussen verschillende diensten, me verzekerd werd dat mijn simkaart binnen de 24 uur actief zou zijn.

We zijn nu zaterdag en de simkaart is nog steeds niet geactiveerd.

Het is ook een gans gedoe om de klantendienst effectief te pakken te krijgen, aangezien ik via mijn gsm niet kan bellen want de simkaart is niet geactiveerd. Als ik me wil registreren online om contact te krijgen, lukt dat ook niet want ze herkennen mijn gsm-nummer niet.

Dus moet ik mijn werknummer bellen (ook Orange) maar dan kom ik terecht bij de klantendienst voor professionelen en moet ik van her naar der doorverbonden worden voor ik iemand te pakken krijg.

Is er iets anders dat ik kan doen of heeft er iemand anders hetzelfde probleem?

Groetjes

Ugh @kustze,

Totem wordt droevig door je verhaal te lezen.

Neem zeker contact op met de webcare stamleden, zo kunnen ze je dossier behandelen en support hierover geven.

Totem's saluut !

Totem

 

Leden met de meeste pluimen