Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-20 18h32
Antwoorden: 3 antwoorden
Elke oproep die ik ontvang is onbekend en ik kan zelf niet bellen naar andere mensen HELP AUB
@Gabiii en kan je nog een sms sturen ? en ook al geprobeerd je simkaart in een ander toestel en gezien of het wel werkt? Heb je ook je facturen allemaal betaald , dit kan je eens nazien in de klantenzone.
Ik kan geen enkele sms meer versturen niets komt aan. Alle facturen zijn netjes betaald.En mijn simkaart werkt ook niet in een ander toestel 🥺
@Gabiii dan raad ik je toch aan de klantendienst te bellen of een bericht te sturen via FB Messenger. Als je via Messenger een bericht stuurt heb je niet direct een antwoord daar kan wel een dag of twee over heen gaan. Als je belt kan het misschien direct verklaarbaar zijn. Ik vermoed dat er een openstaand saldo is aangezien je zelf niet kan bellen of sms'en maar wel gebeld kan worden en berichten kan ontvangen. Maar dat is een vermoeden wat ik heb ben natuurlijk niet zeker kan ook een technische fout zijn met de routeringen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |