annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schandalig dienst bij orange!

Topic gestart op: 06-12-22 11h20

Antwoorden: 5 antwoorden

Jimmy1979
Aspirant verkenner

Schandalig dienst bij orange!

  • Ik probeer al 7 dagen mijn verhuis te regelen, maar krijg na uren wachten en berichten in te spreken niemand aan de lijn! Ik ben al bijna 10jaar klant en wordt gewoon niet geholpen. Dus ben ik maar overgeschakeld naar Telenet die wel de telefoon oppakt!

Nu moet ik die digiboxen en modum nog binnen brengen, maar geen enkele shop neemt het aan, het moet via de telefoon gebeuren. Waar dus niemand opneemt!

En ondertussen loopt mijn abonnement door en kan ik betalen voor niets!

Wat een schandalig dienst, jullie moeten zich schamen, want klantenservice is er niet! Met 1 woord kan ik orange beschrijven en dat is "waardeloos". Mercie om een klant van 10jaar zo fijn te helpen!

Een zeer ontevreden klant.

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Hippie1727
Veteraan verkenner

Iedereen klaagt over de dienst van Orange, het wordt hoog tijd dat ze eens actie ondernemen en hun klantenservice op punt zetten!!!

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Jimmy1979 ,

Sorry om dit te lezen 😞
Als je Telenet hebt gevraagd jouw Orange abonnement op te zeggen, krijg je een brief thuisgestuurd voor de teruggave van de toestellen (via BPOST).

Totem

0 pluimen
Jimmy1979
Aspirant verkenner

Heel leuk, maar mijn vriendin heeft nu een abonnement genomen bij Telenet op hare naam omdat ik het niet geregeld kreeg bij jullie. Zolang dat ik niemand aan de lijn krijg kan ik mijn producten niet afzeggen. Is dat nu zo moeilijk om uw klanten te helpen, want ik helemaal niet van plan om te vertrekken! Hoeveel berichten moet ik nog inspreken bij jullie voordat er iemand antwoord en mij helpt?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Niet meer van toepassing op je - stappen verhuis vind je hier - Love-diensten (internet en tv) verhuizen: gratis en zorgeloos | Orange België

Decoder en modem moeten opgestuurd worden na opzeg via telefoon @Jimmy1979 

Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België

Zou wachten met opzeggen totdat je Telenet geïnstalleerd is - anders val zonder tv/internet

success

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen