Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-22 11h20
Antwoorden: 5 antwoorden
Nu moet ik die digiboxen en modum nog binnen brengen, maar geen enkele shop neemt het aan, het moet via de telefoon gebeuren. Waar dus niemand opneemt!
En ondertussen loopt mijn abonnement door en kan ik betalen voor niets!
Wat een schandalig dienst, jullie moeten zich schamen, want klantenservice is er niet! Met 1 woord kan ik orange beschrijven en dat is "waardeloos". Mercie om een klant van 10jaar zo fijn te helpen!
Een zeer ontevreden klant.
Iedereen klaagt over de dienst van Orange, het wordt hoog tijd dat ze eens actie ondernemen en hun klantenservice op punt zetten!!!
Ugh @Jimmy1979 ,
Sorry om dit te lezen 😞
Als je Telenet hebt gevraagd jouw Orange abonnement op te zeggen, krijg je een brief thuisgestuurd voor de teruggave van de toestellen (via BPOST).
Totem
Heel leuk, maar mijn vriendin heeft nu een abonnement genomen bij Telenet op hare naam omdat ik het niet geregeld kreeg bij jullie. Zolang dat ik niemand aan de lijn krijg kan ik mijn producten niet afzeggen. Is dat nu zo moeilijk om uw klanten te helpen, want ik helemaal niet van plan om te vertrekken! Hoeveel berichten moet ik nog inspreken bij jullie voordat er iemand antwoord en mij helpt?
Niet meer van toepassing op je - stappen verhuis vind je hier - Love-diensten (internet en tv) verhuizen: gratis en zorgeloos | Orange België
Decoder en modem moeten opgestuurd worden na opzeg via telefoon @Jimmy1979
Hoe zeg ik mijn abonnement(en) op? | Orange België
Zou wachten met opzeggen totdat je Telenet geïnstalleerd is - anders val zonder tv/internet
success
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
8 | |
7 | |
5 | |
3 |