annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schandalig dienst bij orange!

Topic gestart op: 06-12-22 11h20

Antwoorden: 5 antwoorden

Jimmy1979
Aspirant verkenner

Schandalig dienst bij orange!

  • Ik probeer al 7 dagen mijn verhuis te regelen, maar krijg na uren wachten en berichten in te spreken niemand aan de lijn! Ik ben al bijna 10jaar klant en wordt gewoon niet geholpen. Dus ben ik maar overgeschakeld naar Telenet die wel de telefoon oppakt!

Nu moet ik die digiboxen en modum nog binnen brengen, maar geen enkele shop neemt het aan, het moet via de telefoon gebeuren. Waar dus niemand opneemt!

En ondertussen loopt mijn abonnement door en kan ik betalen voor niets!

Wat een schandalig dienst, jullie moeten zich schamen, want klantenservice is er niet! Met 1 woord kan ik orange beschrijven en dat is "waardeloos". Mercie om een klant van 10jaar zo fijn te helpen!

Een zeer ontevreden klant.

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Jimmy1979
Aspirant verkenner

Super, maar de klantendienst neemt de telefoon niet op! Ik bel al sinds vorig week woensdag en krijg na meer dan 40 min wachten niemand aan de lijn! Ik ben dus al verhuist en zit zonder internet omdat die pipo's hun telefoon niet oppakken. Ik kan uw screenshots laten zien dat ik al meer dan 30 keer gebeld heb zonder 1 keer een medewerker aan de lijn gehad te hebben. Dit is toch niet meer normaal, telenet komt morgen en dan ben ik geholpen, behalve dat die rommel van Orange hier nog ligt en ik daarvoor moet blijven betalen! Ik neem vandaag nog contact op met een advocaat, want dit is ronduit de mensen bedriegen! Altijd tevreden geweest van orange en ze hadden met mijn verhuis er nog 4 gsm abonnementen erbij gekregen, als ze de moeite hadden gedaan om eens te antwoorden. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen