annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Schorsing

Topic gestart op: 03-12-24 13h04

Antwoorden: 2 antwoorden

Natalia99
Aspirant verkenner

Schorsing

Spoiler
Hallo mijn lijnen zijn geschorst van erge te laat betalen maar ik heb vandaag alles betaald ik zou graag terug gebruiken willen maken van mijn diensten  aub mijn nummer is **bleep**4
Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

Best een bericht sturen naar Orange BE op facebook/messenger

Morgen pas zullen ze je betaling zien - reactivatie kan wat duren

In zo een geval, betaal in het vervolg via My Orange app.  Dan zien ze het direct

Beter op tijd betalen - spaart miserie uit en onnodig werk

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Natalia99  tja en nu?

Wat wil je?

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen