annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim kaart activeren

Topic gestart op: 30-09-22 16h52

Antwoorden: 3 antwoorden

chickenwing
Aspirant verkenner

Sim kaart activeren

Ik hoop dat iemand me kan helpen, 4 dagen geleden heb ik mijn sim kaart geactiveerd online, er stond proficiat.....wacht op email van activatie bevestiging. Dit ging max 24u duren. De dag erna niets ontvangen, dus ik bel de klantendienst, ze doen de activatie nogmaals online, ik wacht tot de dag erna....nog altijd niets, weer klantendienst gebeld doet de activatie weer, en vandaag nog eens 2 keer. Ze doen telkens hetzelfde en dat haalt niets uit. Ik had een herlaadkaart van Base hiervoor die nr word dus overgedragen. Die is ook opgezegd bij Base, maar ben nog altijd bereikbaar. Ondertussen zijn we dus 4 dagen later en is het nog niet in orde en verschieten ze dat je uw geduld verliest. Kan iemand dit oplossen aub. Mvg

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@chickenwing 

Je zegt dat je nummer is opgezegd bij Base ? Maar als je nummer is opgezegd dan kan er geen overdracht plaats vinden. 

Je zegt daarachter dat je nog wel bereikbaar bent op dat nummer via Base ? je spreekt je eigen hier toch wel tegen , eerst zeg je dat het is opgezegd bij Base maar je er toch wel bereikbaar op bent. 

Ik denk dat je nummer ergens verkeerd gaat bij de overdracht en dat het daarom ergens niet geactiveerd raakt. Je nummer moet actief zijn bij je huidige provider dan kan er een goede en correcte overdracht gebeuren. 

Heb je al wel een simkaart van Orange ? Want anders ga eens naar een shop en probeer daar eens alles in orde te krijgen. Hier kunnen we je daar mee niet helpen hier is geen klantendienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@chickenwing  goedenavond,

ik vermoed dat je eerst bij Base moet zijn.

Dat daar de fout zit.

Je kan ook via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
chickenwing
Aspirant verkenner

Ik heb al 2 x met Base gebeld, ze zeggen dat ze het nodige hebben gedaan. Opzeg van nr hebben ze gekregen, en iets met output... dat ze gedaan hebben wat ze moeten doen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen