Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-09-24 11h13
Antwoorden: 2 antwoorden
Wat is dat voor een hopeloze service bij het opstarten van een nieuwe klant?
Ik ontving maandag een sms "technieker onderweg" en nog geen 15' later een voicemail "we kunnen u niet bereiken" terwijl ik daar al 4 uur zat te wachten?
Nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag. Hetzelfde scenario.
Customer Service bevestigt dat de technieker niet heeft kunnen bewezen dat hij er maandag was.
Het ergste is dat opnieuw niemand mij met die technieker kan verbinden want ze hebben geen naam?!
Is Orange een mobiele telefoon bedrijf of doen ze in postduiven?
@PeterCuypers goedemiddag,
zijn je adresgegevens waar hij moet zijn ook wel goed doorgegeven?
Het is zoals @patrick2 schrijft meer kunnen wij er niet aan doen.
Hopelijk krijg je een nieuw contact, succes.
Jammer dat het zo gelopen is maar heel veel kunnen wij daar ook niet aan doen. Beste is nog eens terug een afspraak maken meer ga je niet kunnen doen vrees ik.