annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slechte klantendienst

Topic gestart op: 17-05-21 11h28

Antwoorden: 1 antwoord

Yana27
Aspirant verkenner

Slechte klantendienst

Zijn er nog mensen die van hut naar her worden gestuurd bij de reactivate van hun gsm nummer? Ik en mijn vriend zijn al 2 weken!! Bezig met eindelijk terug te kunnen bellen en sms'en. Alles is betaald dus dat is niet het probleem. Telkens als ik de klantendienst bel zeggen ze dat ze mij opnieuw gaan activeren en dat ik mijn gsm opnieuw moet opstarten zonder resultaat. Of af en toe krijg ik(hoe zeg ik het op een vriendelijke manier) zelfingenomen kind aan de lijn die zelfs niet eens de moeite doet om je te helpen. 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Yana27  

Zelf heb ik geen slechte ervaring met de klantendienst maar ik bel ook niet want ik stuur een bericht via Messenger. Als je een Facebook account heb kun je dat zelf ook doen of als je twitter hebt kan je het ook via die weg doen. 

Je stuurt daarin je vraag of probleem wat je hebt en als het rustig is krijg je dezelfde dag nog een bericht terug. Moest het zijn dat er een dossier nodig is of als het toch wat meer onderzoek vraagt dan kan het ook een paar dagen duren voor je een antwoord krijgt. 

Voordeel van die weg een bericht te sturen is dat je niet hoeft te wachten aan de lijn en als het probleem opgelost is dat ze je dan ook via die weg antwoorden. Al met al ben ik zeer tevreden om via die weg mijn vraag te stellen en ben er ook altijd goed geholpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen