Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-08-20 00h20
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik heb de code *#61# gebeld en ben erachter gekomen dat indien onbeantwoord mijn stem wordt doorgeschakeld naar het nummer +32495955555. Ik heb de codes ##61#, ##73# en ##002# gebruikt om het te deactiveren, maar het blijft staan. Ik ken dit nummer ook totaal niet. Ik heb het opgezocht en het is blijkbaar een robot. Niemand neemt op wanneer ik bel. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit nummer moet deactiveren?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sham Dit nummer is van de voicemail. Als je die niet meer actief wil hebben kan je de klantendienst bellen voor te deactiveren. Dus als je belt bel je de 5555 de afkorting daarvan.
@Sham Dit nummer is van de voicemail. Als je die niet meer actief wil hebben kan je de klantendienst bellen voor te deactiveren. Dus als je belt bel je de 5555 de afkorting daarvan.
Tenzij hij een GO abonnement heeft. Dan kan je de voicemail niet uitschakelen.
Dan mag je doen wat je wil... De voicemail blijft bestaan. Je kan wel een wijziging doorvoeren van het aantal seconden dat de gsm blijft bellen voordat het gesprek naar de voicemail gaat. Maximum 30 seconden.
Tot orange een technische oplossing uitwerkt om dat probleem op te lossen.
Ow, dankuwel! 😅