annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoneren

Topic gestart op: 06-05-23 20h13

Antwoorden: 2 antwoorden

Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Telefoneren

Al geruime tijd een probleem met 1 persoon in mijn contacten te bellen. Telefoon gaat 1keer over en schakelt dan ineens over naar voicemail. Die persoon kan mij wel gewoon bellen. Ik ben in het toestel van die persoon niet geblokkeerd. Iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn.

Alvast bedankt 

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

Misschien is er iets met de instellingen van je telefoon die verkeerd geprogrammeerd is?

Of een virus?

Is het enkel bij die persoon? En elke keer? Dan zou ik misschien eens langs de Orange shop langs gaan en het daar laten testen mits je correspondent op de hoogte is?

 

Whatsapp lukt dat als normaal? Of haakt dat ook metteen af na 1 x?

Misschien is het nummer als spam geregistreerd?

Het kan vanalles zijn maar het kan mss ook een teken zijn dat de sim kaart aan het verslijten is. Maar die kans is klein denk ik.

Ik zou je gsm volledig uitzetten, sim kaart eruit, even blazen voor eventuele stof in het gleufje, dan je sim terug in plaatsen, heropstarten en dan is proberen, als eerste stap.

Mss in het aller aller ergste geval, je gsm laten nakijken door deskundigen van de winkel maar alweer een stapje daarvoor is de 5000 bellen en vragen of er iets is gelinkt met die nummer? Wat je probleem is en kunnen ze het telefonisch aanpassen.

 

Veeel succes en hou ons aub op de hoogte

Mvg

Helen1

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nicky13 

Heb je al eens geprobeerd met een ander toestel die persoon te bellen ? 

Ook al eens uitgezocht of die persoon Orange klant is of een andere provider ? 

Kan zijn dat er tussen de twee providers een probleem is en dat het probleem niet bij jou zelf ligt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen