Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-24 10h37
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Orange met een herlaadkaart.
Sinds vorig jaar april werk ik bij een werkgever waar ik een gsm-abbonement krijg dus de nood om mijn kaart op te laden was er niet zozeer meer.
In mijn prive gebruikte ik mijn orange SIM echter nog wel voor de inkomende oproepen en berichten alsook voor verschillende toepassingen.
Eind vorige week merkte ik op dat ik geen bereik meer had maar dacht "Bon, er zullen problemen zijn".
Nu blijkt dat mijn nummer afgesloten is omdat ik 12 maanden niet herladen heb. Ik vroeg om de kaart te heractiveren en de dame aan de lijn zei "dit moet ik navragen". Nog geen minuut later kwam ze terug en zei ze dat dit niet kon. Ook het nummer recupereren via een nieuwe SIM of abbonement was niet mogelijk.
Klopt dit? Ik heb namelijk het gevoel dat de medewerker aan de lijn niet echt geëngageerd was of echt haar best gedaan heeft om dit uit te zoeken gezien ze zo snel terug kwam.
Ik kan moeilijk geloven dat een gigant als Orange niet in staat is mij gewoon mijn nummer terug te geven.
Ik heb hier bovendien 0 communicatie over ontvangen, wat ik toch echt frappant vind. Een SMS om mij op de hoogte te brengen was toch wel zo netjes geweest...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@DaPino schreef:
Het feit dat ze beloven mij daarover te informeren, maar dat niet gedaan hebben, is toch nalatigheid van hun kant?
Weet je, in zulke situaties is het grootste probleem / de grootste moeilijkheid, de bewijslast ...
Het is heel goed mogelijk dat je het reglement aan uw kant hebt, maar kan je alle feiten bewijzen? Zoniet blijft het een welles/nietes spelletje dat zeer moeilijk te winnen valt, helaas ... 😞
De voorwaarden zijn zeer duidelijk: herladen binnen de 12 maanden. Doe je dit niet dan gaat je nummer naar een andere klant.
Je kunt altijd eens navragen in een shop. Misschien een Mobile Small abonnement nemen
Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen | Orange België
Dag Gregory,
Dat ga ik vandaag dan eens proberen. Ik heb inmiddels opnieuw contact opgenomen omdat ik teruggevonden had dat Orange wel degelijk mij zou inlichten.
De klantendienst bevestigde dat dit zo zou moeten zijn maar zei ineens ook dat ze dit niet konden nagaan. Toen ik vroeg wie dit wel kon bevestigen zeiden ze doodleuk dat geen enkele dienst dit kon en werd het gesprek eenzijdig beëindigt. Sorry maar dat is echt klinkklare onzin, dit is info die een bedrijf perfect kan tracken.
@DaPino goedemorgen,
ja dat klopt als een zwerende vinger.
Dat staat overal geschreven binnen de 12 maanden herladen.
En daar is nu niets meer te regelen, jammer maar helaas.