annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonnummer is "weg"

Topic gestart op: 22-10-24 10h37

Antwoorden: 7 antwoorden

DaPino
Aspirant verkenner

Telefoonnummer is "weg"

OPGELOST

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij Orange met een herlaadkaart.

Sinds vorig jaar april werk ik bij een werkgever waar ik een gsm-abbonement krijg dus de nood om mijn kaart op te laden was er niet zozeer meer.

In mijn prive gebruikte ik mijn orange SIM echter nog wel voor de inkomende oproepen en berichten alsook voor verschillende toepassingen.

Eind vorige week merkte ik op dat ik geen bereik meer had maar dacht "Bon, er zullen problemen zijn".

Nu blijkt dat mijn nummer afgesloten is omdat ik 12 maanden niet herladen heb. Ik vroeg om de kaart te heractiveren en de dame aan de lijn zei "dit moet ik navragen". Nog geen minuut later kwam ze terug en zei ze dat dit niet kon. Ook het nummer recupereren via een nieuwe SIM of abbonement was niet mogelijk.

Klopt dit? Ik heb namelijk het gevoel dat de medewerker aan de lijn niet echt geëngageerd was of echt haar best gedaan heeft om dit uit te zoeken gezien ze zo snel terug kwam.

Ik kan moeilijk geloven dat een gigant als Orange niet in staat is mij gewoon mijn nummer terug te geven.

Ik heb hier bovendien 0 communicatie over ontvangen, wat ik toch echt frappant vind. Een SMS om mij op de hoogte te brengen was toch wel zo netjes geweest...

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DaPino  schreef:

Het feit dat ze beloven mij daarover te informeren, maar dat niet gedaan hebben, is toch nalatigheid van hun kant?

Weet je, in zulke situaties is het grootste probleem / de grootste moeilijkheid,  de bewijslast ...

Het is heel goed mogelijk dat je het reglement aan uw kant hebt, maar kan je alle feiten bewijzen? Zoniet blijft het een welles/nietes spelletje dat zeer moeilijk te winnen valt, helaas ... 😞

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
DaPino
Aspirant verkenner

Het feit dat ze beloven mij daarover te informeren, maar dat niet gedaan hebben, is toch nalatigheid van hun kant?

0 pluimen
digiboy40
Aspirant genezer

Je krijgt altijd een sms ter waarschuwing en herladen moet steeds binnen de 12 maanden, afhankelijk van de provider.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@DaPino  schreef:

Weet je, in zulke situaties is het grootste probleem / de grootste moeilijkheid,  de bewijslast ...

Het is heel goed mogelijk dat je het reglement aan uw kant hebt, maar kan je alle feiten bewijzen? Zoniet blijft het een welles/nietes spelletje dat zeer moeilijk te winnen valt, helaas ... 😞

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen