annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tevredenheid abonnementen

Topic gestart op: 09-10-20 14h30

Antwoorden: 11 antwoorden

Cheyenne04
Aspirant verkenner

Tevredenheid abonnementen

Hallo,

mijn vraag is of jullie tevreden zijn over het pakket van TV en internet of hebben jullie hier veel problemen mee dat het internet of de televisie niet werken?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Luvlektrik
Ervaren verkenner

Ik ben al bijna 3 jaar klant bij Orange en ik ben eigenlijk altijd tevreden geweest. Wat veel mensen niet weten is dat de modem van Orange niet erg veel bereik heeft, net zoals alle andere providers. Het beste wat je kan doen is toestellen aanschaffen die je bereik verhogen binnenshuis. (powerlines, range extender of router) We hebben hier zelden last van traag internet. Hopelijk heeft iemand iets eraan. Groeten

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Luvlektrik 

Ik kan u daar volledig in volgen, behalve één puntje:

Range extenders.

NOOIT kopen, die dingen werken voor geen meter en er is zo goed als nooit een bevredigend resultaat. Door de technologie op zich halveer je al de snelheid, en dan spreek ik nog niet van de reikwijdte ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Luvlektrik
Ervaren verkenner

@Cdt24801 klopt inderdaad! Toen ik nog een leek was in dit gegeven ben ik met een extender begonnen en het klopt inderdaad dat de snelheden drastisch dalen. Een router is eigenlijk de beste optie maar dan moet je al wat kennis hebben om deze te configureren. Beste optie blijft powerlines voor mij omdat dit zichzelf nuitwees. 😅 Groeten

Bert77
Gewaardeerd verkenner

Volledig akkoord met de opmerking hierboven. Range exterders zijn geen goede oplossing. Beter iets geld meer uitgeven een een deftig mesh netwerk installeren.

Leden met de meeste pluimen