annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ticket zomaar afgesloten na weken problemen

Topic gestart op: 31-01-25 12h35

Antwoorden: 2 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Ticket zomaar afgesloten na weken problemen

Ik heb sinds een tijd een probleem met voicemail: als mijn GSM uitstaat, krijg ik géén melding en sms meer van iemand die probeerde te bellen en niets insprak.

En sinds vorige week heb ik 2 verschillende voicemails: 1 met mijn persoonlijke begroeting en 1 met hun standaardboodschap. Het hangt ervan af wie me belt. 

Ik ben al weken aan het wachten op de oplossing en er werd een ticket geopend op het hoogste technische niveau. Men heeft verschillende zaken geprobeerd, maar men ging nog zaken proberen én me iets laten weten.

Daarnet nam ik zelf contact op, maar ik raakte niet meer binnen: mijn ticket was gewoon afgesloten. Niemand heeft nog contact genomen, en het probleem is er nog steeds.

Aan de technische mensen die mijn ticket zomaar hebben afgesloten terwijl ik al weken wacht op jullie hulp en oplossing, dankjewel.

Ik heb net ingetekend bij een andere provider. Dit is geen manier van doen meer. 

Denk eens na wat dit doet met een klant.

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Pircgwendoline
Ervaren verkenner

@Leentje1973 amai dat is wel erg dat het zomaar weg is begrijp je reactie dan wel.

0 pluimen
Kris1
Gewaardeerd verkenner

Groot gelijk.....

Orange en hey telecom zijn er grondig met hun klak aan het hene gooien....

Ze gaan steeds verder achteruit met hun klantendienst.

En hey telecom is al helemaal niet meer bereikbaar.

Ik zou zeggen lang leve youin. Daar is de klant echt nog klant.

Ikzelf ben nog bij Orange omdat er straffe dingen aankomen in de lente.... Ik wacht nog enkele maanden af.... Daarna ben ik ook weg moest het bedrijf zich niet herpakken....

Leden met de meeste pluimen