Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
KJ
Leidende verkenner

Tip voor MyOrange App

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

35 ANTWOORDEN 35
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Tip voor MyOrange App

Hoi @KJ

Dat is een voorstel dat waarschijnlijk door meerdere mensen zal gesteund worden.

Momenteel is de app een uittreksel uit de gewone klantenzone bereikbaar via een normale browser. Orange heeft daar een keuze gemaakt van welke functionalitieten er beschikbaar zijn in de app. En ja, het staat ons klanten vrij om te vragen om daar nog meer functionaliteiten aan toe te voegen in een volgende versie Smiley Vrolijk

KJ
Leidende verkenner

Wel ik kwam met die vraag omdat ik deze week de app gezien heb van de concurrent , deze heeft veel meer mogelijkheden dan de MyOrange app en 1 van die functies was ook je abbonement aanpassen via de app zonder dat je naar je pc moest gaan enz.

Groetjes

KJ

patrick2
Leidende genezer

@KJ kan mij daar heel goed invonden in die tip. Ja Proximus heeft dat in zijn app ingebouwd en er zullen wel andere providers volgen misschien. Misschien als kleine toevoeging ook handig eventueel abonnement met smartphone erbij kunnen kiezen want ook dat is natuurlijk via de klantenzone. 

KJ
Leidende verkenner

Afwachten en hopen dat men dit zal toepassen.

Groetjes,

KJ

Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

Ugh @KJ,

Interessante rooksein, beste Triber!

Wij proberen de My Orange app steeds verder te ontwikkelen en in te spelen op de noden van de klanten. En daarom is jullie input heel waardevol. Waarvoor dank!

In je dromen ben je vrij

🏹 Totems Saluut 🏹

Joey
Aspirant verkenner

Is hier al meer nieuws van? grts

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

nope :-(

geduld is een schone deugd hier :-D

0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Ik wil nog toevoegen dat de myOrange app crasht onmiddelijk na het invoeren van de SMS-code. Dit gebeurt op de Android 10 (Q) bètaversie. Dus als de app-ontwikkelaars kunnen naar deze probleem kijken, Ik zou zeer dankbaar zijn.

0 pluimen
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hi

Heb jij de app verwijderd en terug geïnstalleerd via 4G?

Lukt het dan wel?

@Huberto 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen