Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-19 00h07
Antwoorden: 77 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.
Groetjes KJ
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wel ik kwam met die vraag omdat ik deze week de app gezien heb van de concurrent , deze heeft veel meer mogelijkheden dan de MyOrange app en 1 van die functies was ook je abbonement aanpassen via de app zonder dat je naar je pc moest gaan enz.
Groetjes
KJ
Afwachten en hopen dat men dit zal toepassen.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Ondertussen nog niet veel nieuws hierover merk ik , nu ik weet dat dit wel in orde komt op termijn.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Zoals ik al zei heb geduld , dit komt goed 😉
Groetjes,
KJ
Hallo,
Bij deze is er een update uitgebracht van 26 september zie de info van Google play ->
Hallo,
Geduld hebben , ik weet dat Orange alles doet om dit op te lossen.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Normaal zou het wel moeten werken sins de update , zoniet raad ik je aan even Orange te contacteren via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Ik heb de indruk dat het beetje stil is rond de nieuwe functies voor de MyOrange app ,de gevraagde opties zoals het aanpassen van je abonnement ( via de MyOrange app ) , ander voordeel dan coyote enz..
Waar blijven deze toepassingen??
Groetjes,
KJ
Hallo,
@Totem : Heel goed nieuws 🙂 krijgt de app ook nieuwe look? zal er veel veranderen??
Ps: laat eens beta testers toe via de Google Play Store , zou tof zijn deze dingen te testen voor ze uitkomen.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Hoop ook dat de MyOrange app echt eens een nieuwe look krijgt , kijk nu naar MV , deze hebben ook al donker thema enz , en veel moderner , het is tijd dat jullie ook eens de MyOrange app goed voorzien kwa update.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Moet wel toegeven ik had meer verwacht van de nieuwe update , hoop dat de volgende wel de gevraagde diensten zal leveren waar we om vragen.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Ben eens benieuwd of bij de volgende MyOrange update al mogelijk zal zijn om je tariefplan aan te passen.
Ook zou de MyOrange app beetje moderner mogen worden ( zoals die van MV, Prox ) tis echt wel eens nodig dat er een nieuw design komt.
Ook nog iets wat bij Prox mooi is en bij Orange echt beter kan in de app is de opstart foto als je de MyOrange app opent, bij Prox bv is dit seizoen gebonden , zo zie je in de zomer bv als je de app open doet een zomer foto , in de winter een foto van sneeuw enz ... Ik weet het is muggenziften maar details matter.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Recent een facelift ondergaan??? enkel het Orange TY is aangepast ...
Groetjes,
KJ
Dus, aan allen: voor een betere leesbaarheid en wegens een klein beetje vervuiling (sorry daarvoor) gaan we over dit onderwerp hier verder.
Eindelijk... Slechts 5 maanden van mijne eerste melding 🤪
Hallo,
Geduld hebben , ik weet dat Orange alles doet om dit op te lossen.
Groetjes,
KJ
Wij hebben wel geduld maar 5 maanden wachtijd voor een app update? Is het tegenwoordig snel genoeg als je kijkt hoe snel software evolueert?
En wat met VoLTE en VoWiFi ondersteuning voor andere merken dan Samsung, Apple en Huawei? Ik wachtte zolang dat ik ondertussen een nieuwe toestel gekocht heb maar die is sowieso toch niet ondersteund bij Orange....
Hallo,
Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.
Groetjes KJ
Ugh @Anonymous,
Interessante rooksein, beste Triber!
Wij proberen de My Orange app steeds verder te ontwikkelen en in te spelen op de noden van de klanten. En daarom is jullie input heel waardevol. Waarvoor dank!
In je dromen ben je vrij
🏹 Totems Saluut 🏹
Hoi @Anonymous
Dat is een voorstel dat waarschijnlijk door meerdere mensen zal gesteund worden.
Momenteel is de app een uittreksel uit de gewone klantenzone bereikbaar via een normale browser. Orange heeft daar een keuze gemaakt van welke functionalitieten er beschikbaar zijn in de app. En ja, het staat ons klanten vrij om te vragen om daar nog meer functionaliteiten aan toe te voegen in een volgende versie
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |