Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

77 ANTWOORDEN 77
bigMODDER
Gewaardeerde genezer

Ik zelf ben de poster van dit bericht dus ik ga nog 1 puntje geven die ik zelf wil zien.

@Totem @Cdt24801 @patrick2 : Ik denk dat we kunnen zeggen dat er veel al goed is , nu mijn punt dat ik ook wil is laat beta testers van de MyOrange app toe op zowel Android als iOS , ( Mensen weten graag wat er komt , en ook het testen van de app is tof voor fouten te vinden , en dit is ook zeer belangrijk.

Groeten,

bigMODDER

Geel slechte suggestie 😉

Leuze van de dag | Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Anonymous  er is een vervolg gemaakt voor je TIP over de Orang APP dus je kan daar rustig op verder lezen en bekijken naar de antwoorden en reageren. Door de kleine bevuiling , door van het onderwerp af te stappen , heeft @Cdt24801  een vervolg opgestart .

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Vinni100x
Gewaardeerd verkenner

Ben ik hellemaal mee eens! Smiley Erg vrolijk

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen