Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

75 ANTWOORDEN 75
Ervaren verkenner

@Cleopatra  schreef:

Hi

Heb jij de app verwijderd en terug geïnstalleerd via 4G?

Lukt het dan wel?

@Huberto 

Nee. Het gaat hier over een nieuwe versie van Android 10 (Q). Orange App moet dus door de developers aangepast worden om de nieuwe Android vereisten te voldoen.

Veteraan verkenner

Ah ok en heeft de technische dienst je dat verteld dat je moeten wachten op een nieuwe release?

0 pluimen
Ervaren verkenner

2 updates van Orange app verder en die werkt toch nog niet met Android 10. Deze versie zal begin september op alle top toestellen van Samsung, Huawei enz als update komen. Is technische dienst van Orange op de hoogte dat Orange app werkt helemaal niet met nieuwe Android?

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Huberto  schreef:

2 updates van Orange app verder en die werkt toch nog niet met Android 10. Deze versie zal begin september op alle top toestellen van Samsung, Huawei enz als update komen. Is technische dienst van Orange op de hoogte dat Orange app werkt helemaal niet met nieuwe Android?

Ik veronderstel wel dat ze het weten. Of de app op tijd zal aangepast zijn, dat is een ander verhaal ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Ervaren verkenner

Orange app van Polen en Frankrijk werkt wel met Android 10. Mss moeten ontwikkelaars zijn collega's van andere landen vragen hoe dat moet 😉

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Huberto  schreef:

Orange app van Polen en Frankrijk werkt wel met Android 10. Mss moeten ontwikkelaars zijn collega's van andere landen vragen hoe dat moet 😉

ik denk dat ze dat wel weten hoor. Het zal niet zozeer om een technische maar wel om een politieke reden gaan, zoals zo dikwijls in dit landje ... Gefrustreerde man

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Ervaren verkenner

Politieke redenen bij updaten van een app? Man, man, man... dan heb ik geen vragen meer 😉

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ondertussen nog niet veel nieuws hierover merk ik , nu ik weet dat dit wel in orde komt op termijn.

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Ervaren verkenner

Android 10 is al 1 week geleden officieel gelanceerd, app werkt nog steeds volledig niet...

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Zoals ik al zei heb geduld , dit komt goed 😉

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen