Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Hallo,
Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.
Groetjes KJ
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Allee, Android 10 was sinds april voor developers beschikbaar. Hebben ze echt 5 maanden nodig om een app te wijzigen aan de nieuwe versie? In Frankrijk en Polen app werkt heel goed met Android 10. Mss moeten z onze ontwikkelaars hulp vragen aan zijn collega's van andere landen waar Orange ook aanwezig is... Sorry maar tegenwoordig verander alles snel qua programmeren dus ik snap het niet waarom moeten wij wachten. Ik ben zelf java ontwikkelaar dus ik weet goed wat ik zeg. Dat is niet dat Android 10 was tot vorig week niet gekend. Voor beta gebruikers was die nieuwe versie sinds april beschikbaar, voor developers noog eerder. Het is gewoon onwetendheid en niets meer volgens mij.
Of politiek. Wachten tot het effectief uitgerold wordt bij de gebruikers alvorens te developpen. Zo ben je zeker dat je geen twee of drie keer moet aanpassen dan wanneer je met een pré-release gewerkt hebt ...
Hallo,
Bij deze is er een update uitgebracht van 26 september zie de info van Google play ->
Eindelijk... Slechts 5 maanden van mijne eerste melding 🤪
Hallo,
Geduld hebben , ik weet dat Orange alles doet om dit op te lossen.
Groetjes,
KJ
Wij hebben wel geduld maar 5 maanden wachtijd voor een app update? Is het tegenwoordig snel genoeg als je kijkt hoe snel software evolueert?
En wat met VoLTE en VoWiFi ondersteuning voor andere merken dan Samsung, Apple en Huawei? Ik wachtte zolang dat ik ondertussen een nieuwe toestel gekocht heb maar die is sowieso toch niet ondersteund bij Orange....
@Anonymous schreef:
Hallo,
Bij deze is er een update uitgebracht van 26 september zie de info van Google play ->
WAT IS ER NIEUW
Oeps! We zagen iets over het hoofd bij de nieuwe OS update. Android OS9 en 0S10 gebruikers kunnen nu terug op een normale manier toegang verkrijgen tot de My Orange app. <-Groetjes,KJ
Ik heb Android 9 en ik heb toch geen problemen gehad met de app ... Ik meende dat het enkel met Android 10 was dat alles nog niet smooth verliep ... Of vergis ik mij?
Ja, klopt. Enkel op Android 10 werkte Orange App niet
Hallo,
Normaal zou het wel moeten werken sins de update , zoniet raad ik je aan even Orange te contacteren via Facebook of Twitter.
Groetjes,
KJ
Hallo,
Ik heb de indruk dat het beetje stil is rond de nieuwe functies voor de MyOrange app ,de gevraagde opties zoals het aanpassen van je abonnement ( via de MyOrange app ) , ander voordeel dan coyote enz..
Waar blijven deze toepassingen??
Groetjes,
KJ
Gebruiker | Aantal |
---|---|
16 | |
13 | |
5 | |
5 | |
5 |