Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

 

Groetjes KJ

75 ANTWOORDEN 75
Ervaren verkenner

Allee, Android 10 was sinds april voor developers beschikbaar. Hebben ze echt 5 maanden nodig om een app te wijzigen aan de nieuwe versie? In Frankrijk en Polen app werkt heel goed met Android 10. Mss moeten z onze ontwikkelaars hulp vragen aan zijn collega's van andere landen waar Orange ook aanwezig is... Sorry maar tegenwoordig verander alles snel qua programmeren dus ik snap het niet waarom moeten wij wachten. Ik ben zelf java ontwikkelaar dus ik weet goed wat ik zeg. Dat is niet dat Android 10 was tot vorig week niet gekend. Voor beta gebruikers was die nieuwe versie sinds april beschikbaar, voor developers noog eerder. Het is gewoon onwetendheid en niets meer volgens mij.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Huberto 

Of politiek. Wachten tot het effectief uitgerold wordt bij de gebruikers alvorens te developpen. Zo ben je zeker dat je geen twee of drie keer moet aanpassen dan wanneer je met een pré-release gewerkt hebt ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Bij deze is er een update uitgebracht van 26 september zie de info van Google play -> 

WAT IS ER NIEUW

Oeps! We zagen iets over het hoofd bij de nieuwe OS update. Android OS9 en 0S10 gebruikers kunnen nu terug op een normale manier toegang verkrijgen tot de My Orange app. <-
 
Groetjes,
 
KJ
0 pluimen
Ervaren verkenner

Eindelijk... Slechts  5 maanden van mijne eerste melding 🤪

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Geduld hebben , ik weet dat Orange alles doet om dit op te lossen.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Ervaren verkenner

Wij hebben wel geduld maar 5 maanden wachtijd voor een app update? Is het tegenwoordig snel genoeg als je kijkt hoe snel software evolueert?

 

En wat met VoLTE en VoWiFi ondersteuning voor andere merken dan Samsung, Apple en Huawei? Ik wachtte zolang dat ik ondertussen een nieuwe toestel gekocht heb maar die is sowieso toch niet ondersteund bij Orange....

Leidende sjamaan


@Anonymous  schreef:

Hallo,

Bij deze is er een update uitgebracht van 26 september zie de info van Google play -> 

WAT IS ER NIEUW

Oeps! We zagen iets over het hoofd bij de nieuwe OS update. Android OS9 en 0S10 gebruikers kunnen nu terug op een normale manier toegang verkrijgen tot de My Orange app. <-
 
Groetjes,
 
KJ

Ik heb Android 9 en ik heb toch geen problemen gehad met de app ... Ik meende dat het enkel met Android 10 was dat alles nog niet smooth verliep ... Of vergis ik mij?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Ervaren verkenner

Ja, klopt. Enkel op Android 10 werkte Orange App niet

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Normaal zou het wel moeten werken sins de update , zoniet raad ik je aan even Orange te contacteren via Facebook of Twitter.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb de indruk dat het beetje stil is rond de nieuwe functies voor de MyOrange app ,de gevraagde opties zoals het aanpassen van je abonnement ( via de MyOrange app ) , ander voordeel dan coyote enz..

Waar blijven deze toepassingen??

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen