Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

75 ANTWOORDEN 75
Leidende sjamaan

@Anonymous  ja daar zeg je het . Iedereen heeft een beetje aangegeven bepaalde aanpassingen te willen zien in de app maar er gebeurd niet veel. @Totem  gaan er nog dingen veranderen in de app? Denk aan aanpassen abonnement en dat soort zaken?

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ik heb de indruk dat het beetje stil is rond de nieuwe functies voor de MyOrange app ,de gevraagde opties zoals het aanpassen van je abonnement ( via de MyOrange app ) , ander voordeel dan coyote enz..

Waar blijven deze toepassingen??

Groetjes,

KJ

Ugh @Anonymous en @patrick2,

In de komende weken zal er een nieuwe release van de My Orange app uitkomen, hierbij zijn er enkele verrassingen gepland om goed van de feesten te genieten^^

Wat betreft het aanpassen van je abonnement via de app, zijn onze diensten nog hier aan het werken, het zal dus nog niet klaar zijn voor de volgende release van de app.

Zonnegroeten,

Totem

Leidende sjamaan

@Totem  en tegen wanneer kunnen we deze nieuwe app verwachten ? 

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  en tegen wanneer kunnen we deze nieuwe app verwachten ? 

ugh @patrick2,

Ik kan nog geen exacte datum geven, maar het zal beschikbaar zijn binnen enkele weken.

Laten we samen de zonnedans doen,

Totem

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

@Totem : Heel goed nieuws 🙂 krijgt de app ook nieuwe look? zal er veel veranderen?? 

Ps: laat eens beta testers toe via de Google Play Store , zou tof zijn deze dingen te testen voor ze uitkomen.

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

@Totem : Heel goed nieuws Smiley Vrolijk krijgt de app ook nieuwe look? zal er veel veranderen?? 

Ps: laat eens beta testers toe via de Google Play Store , zou tof zijn deze dingen te testen voor ze uitkomen.

Groetjes,

KJ

Jammer genoeg heb ik geen details hierover geven, en ik geef de vraag voor een beta versie door aan de gepaste dienst 🙂

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Hoop ook dat de MyOrange app echt eens een nieuwe look krijgt , kijk nu naar MV , deze hebben ook al donker thema enz , en veel moderner , het is tijd dat jullie ook eens de MyOrange app goed voorzien kwa update.

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Ervaren genezer

Ik sta achter deze idee.

Het zou zo moeten zijn, dat de klant wat meer vrijheidskeuze heeft. En wij willen alvast de beta versie uittesten, als Orange daar rekening mocht houden. Dit helpt niet alleen hen, maar ook ons.

Moderator
Moderator

Hey @Anonymous en @Surfer

Ik heb dit doorgegeven aan de juiste dienst, ik vind het een goede tip!

Groetjes
Alexandra

Leidende sjamaan

@AlexandraW  heb net een update gehad van de MY Orange app. Er is een aantal dingen veranderd maar er mist toch iets in mijn rang. De badges zijn namelijk erin te zien maar ik zie dat de tribe verkenner en de tribe scout nog op slot staan. Nu heb ik deze badge normaal gezien allang gehaald dus de vraag is komt deze dan ook zichtbaar in mijn account? 

Leden met de meeste pluimen