Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

75 ANTWOORDEN 75
Leidende sjamaan

@Cdt24801 ja ja daarom ook dat ik het weet 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leidende sjamaan

@patrick2  schreef:

@Cdt24801 ja ja daarom ook dat ik het weet 

Dus gij krijgt een reactie en ik niet ... Da is proper .... Man Boos

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ben ik hellemaal mee eens! Smiley Erg vrolijk

0 pluimen
Ervaren verkenner

"Dit komt omdat er een incident is met de tribe badges.
De betrokken dienst zal het zo snel mogelijk oplossen"

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Tiptronic  schreef:

"Dit komt omdat er een incident is met de tribe badges.
De betrokken dienst zal het zo snel mogelijk oplossen"

Some things take time ....

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Ben eens benieuwd of bij de volgende MyOrange update al mogelijk zal zijn om je tariefplan aan te passen.

Ook zou de MyOrange app beetje moderner mogen worden ( zoals die van MV, Prox ) tis echt wel eens nodig dat er een nieuw design komt.

Ook nog iets wat bij Prox mooi is en bij Orange echt beter kan in de app is de opstart foto als je de MyOrange app opent, bij Prox bv is dit seizoen gebonden , zo zie je in de zomer bv als je de app open doet een zomer foto , in de winter een foto van sneeuw enz ... Ik weet het is muggenziften maar details matter.

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Anonymous 

Ik vrees dat je nog even gaat moeten wachten op het vervullen van uw wensen ... De app heeft pas heel recent een facelift ondergaan en je weet, het leitmotiv van Orange: geduld is een schone deugd !!

Tomorrow is another day
0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Recent een facelift ondergaan??? enkel het Orange TY is aangepast ...

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Anonymous  de app gaat nog altijd niet zijn zoals wij als gebruiker de app zouden willen zien. Als ik kijk naar andere apps van de andere providers die zijn veel verder. Oke dat plaatje voor winter of zomer dat is niks maar als ik verder kijk.....Veranderen van tarief plan , aanvraag doen voor extra data , aanvraag voor dit , stop zetting van dat , alles is er bijna te regelen . Daar zou Orange van kunnen leren.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
Leidende sjamaan

@patrick2  en @Anonymous 

Dan is het aan ons, klanten, om te blijven zagen tot ze van ellende eraan beginnen hé Smiley Tong

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen