annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toekennen krediet

Topic gestart op: 05-09-23 18h19

Antwoorden: 4 antwoorden

ElsieP
Aspirant verkenner

Toekennen krediet

OPGELOST

Hallo, op woensdag 11 januari om 15:31 heb ik een mail ontvangen met daarin: "Zoals afgesproken geeft Orange je een krediet van 25,66 euro." Omdat ik deze uitbetaling nergens kan terugvinden, heb ik al vele malen een mail gestuurd met de vraag wanneer dit zou terugbetaald zijn. Hier komt nooit reactie op. Ik ben geen klant meer en heb dus geen account meer waar ik kan inloggen. Via chat op Facebook lukt ook niet. Via telefoon ook niet. Nog iemand die dit probleem heeft/gehad heeft en tips heeft? Bedankt, Els.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @ElsieP ,

Je kunt contact met ons opnemen via sociale media. Als er een bedrag moet worden terugbetaald, geef ons dan je rekeningnummer 🙂

De terugbetaling zal binnen 7 dagen worden gedaan.

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag Elsie,

Als Orange een mail verstuurd, dan kun je niet terug mailen. Ze werken enkel via de telefonische klantendienst of via Facebook chat. De Facebookchat kan wel even duren voor je reactie krijgt (48u uit eigen ervaring).

Als je geen GSM-klant meer bent bij Orange dan kun je ze bereiken op het nummer 0800 85 000. Hou je klantennummer bij de hand en vraag hen om je krediet te laten uitbetalen. Standaard wordt dit van de volgende factuur afgetrokken maar vermits je geen klant meer bent zal dat niet meer lukken en kun je vragen om het bedrag te laten uitbetalen.




0 pluimen
ElsieP
Aspirant verkenner

Bedankt Pletse voor je antwoord! De standaard e-mailadressen zijn inderdaad allemaal do-no-reply-adressen, ik heb echter nog een ander e-mailadres waar wel op geantwoord kan worden. Echter, blijkbaar hebben ze hier echt geen zin in. Jammer! Misschien denken ze dat ik het zal opgeven als ze niet reageren en blijven doen alsof dat ook een do-not-reply-adres is. Ik heb ook al gebeld maar die persoon kon mij niet helpen. Ik zal morgen nog een laatste keer proberen. 

Fijne avond nog en nogmaals bedankt voor je hulp!

Els

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

Hallo @ElsieP ,

Je kunt contact met ons opnemen via sociale media. Als er een bedrag moet worden terugbetaald, geef ons dan je rekeningnummer 🙂

De terugbetaling zal binnen 7 dagen worden gedaan.

Rizlaine

ElsieP
Aspirant verkenner

Goedenavond Rizlaine, ik denk dat het in orde zal komen!  Via FB werd eerst gemeld dat de toekenning nog dezelfde dag gebeurd was. Omdat ik niets kon terugvinden in mijn rekeninguittreksels noch als verrekening op een factuur ben ik blijven doorvragen. Uiteindelijk heeft een andere medewerker bevestigd dat er nog een tegoed is en dat het betaald zal worden. Na 8 maanden lijkt het op deze manier toch nog in orde te komen. Bedankt, Elsie.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen