Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-19 12h12
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik denk ook niet dat de service slecht is. Maar overal zit er hier en daar een pechvogel tussen, ook bij Telenet - zie even op facebook https://www.facebook.com/pg/telenet/community/?ref=page_internal
Ook zie ik bij Orange https://www.facebook.com/pg/OrangeBelgium/community/?ref=page_internal dat er mensen onterecht klagen als hun wifi boven minder goed werkt. Dit is niet het probleem van de provider
Ook het taalgebruik op facebook kan van sommige klanten niet door de beugel - hoe de mensen van Orange die antwoorden dat uithouden is mij een raadsel
@Gregory ik heb jaren gewerkt voor Telenet dus ik kan er over mee spreken. Het grootste deel van de klanten ja die hebben geduld en of wachten op een oplossing maar er zijn er echt bij die meteen bij het binnen bellen al van hunne tak maken. Het zijn ook die mensen die meestal iets schrijven op FB of een negatieve beoordeling achter laten. Wij kregen wel een goede training er voor om zelf niet uit de slof te schieten want dat kan niet. De mensen waar alles werkt of weinig tot geen probleem hebben die hoor je meestal niet. Als ik kijk naar de problemen die er zijn en er een oplossing voor geef en of gegeven heb dan zit het probleem meestal bij de klant zelf hoor.
Even terug komend op het wifi probleem , dit is een stuk te wijten aan de klant ja , maar ook aan de provider hoor de modems. Die zijn ook niet allemaal even denderend en de software laat soms te wensen over.
De klant op zich verwacht te veel , die denken heel simpel , ik betaal en verwacht dat alles werkt en nooit kapot gaat. Vergelijk het met een nieuwe auto , koop eentje en in eens is die kapot tja daar kan de garagist ook niks aan doen er kan altijd ergens een fout zijn en dat zelfde geldt ook voor de internet providers. Die onderhouden alles maar ja er kan altijd iets kapot gaan en of men nu bij Telenet 200 euro per maand betaald of bij Orange 70 euro per maand kapot is kapot. En dan kom ik weer terug op die mensen die van hunne tak maken , ja 200 euro is veel geld maar geef de provider een kans het op te lossen in plaats van elke keer dan een negatieve reactie te schrijven. En die mensen die niet klagen hebben ook wel eens een probleem maar wachten op een oplossing. En schelden en zo of brutaal te zijn heeft geen nut want de klant wordt er minder door geholpen.
Wil er wel bij vermelden dat als een probleem al weken blijft duren dat ik dan ook slecht gezind zou zijn hoor , verwacht bij complexe problemen niet direct een oplossing maar weken hoeft het ook niet aan te slepen . Maar dan heeft schelden of brutaal zijn ook geen nut komt men ook geen stap verder.
@nassimismailaj het mag ook eens gezegd worden he als er tevreden klanten zijn met alles en niet enkel als het niet goed is. Dus van mij zeker een pluimpje erbij.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |