Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Top up data niet zichtbaar in My Orange app

Een uur geleden 3gb extra mobiel internet aangevraagd, mail gekregen met de melding dat dit geactiveerd zou worden en ik een bericht zou ontvangen bij activatie. Nu nog steeds niets ontvangen..

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: activatie extra mobiel internet optie

Een uur geleden 3gb extra mobiel internet aangevraagd, mail gekregen met de melding dat dit geactiveerd zou worden en ik een bericht zou ontvangen bij activatie. Nu nog steeds niets ontvangen.

@djonasty Ugh,

 

Aarzel zeker niet om de klantendienst van Orange te contacteren. Zij staan klaar om jou te helpen, zodat je kan genieten van jouw mobiele data!

 

Onze tipideuren staan wagenwijd voor je open! Yihaa!

 

Gegroet

Totem

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Top up data niet zichtbaar in My Orange app

@djonasty  als je vraag of probleem is opgelost aarzel dan niet om de juiste oplossing te markeren. Op die manier help je andere Tribers ook verder.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen