Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-24 10h10
Antwoorden: 1 antwoord
Na 4 weken en evenveel telefoontjes en evenveel beloftes nog steeds geen tv box !!! Ondertussen 2 dossiers opgemaakt en raar maar waar.... geen tv box. Hoe moeilijk kan het zijn ?? Na 17 jaar klant te zijn ben ik nu op het punt om gewoon abonnement op te zeggen , misschien zal het bij een andere provider gemakkelijker zijn om iets dat gewoon thuis geleverd moet worden ook effectief geleverd te krijgen!!!
Misschien is het een idee om eerst een dossier op te stellen bij de ombudsdienst voor je drastische beslissingen neemt.
Je kan hier: https://www.ombudsmantelecom.be/nl/een-klacht-indienen/klacht-voor-bemidddeling/ een formulier invullen en de bemiddeling zijn ding laten doen.
Hopelijk komen jullie er uit ;-).