Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Uitgaven limiet bereikt

Hallo,ik heb een probleem.

ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.

Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.

Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
Highlighted
Ervaren genezer

Re: Uitgaven limiet bereikt

Enkele vragen die je eventueel moet stellen:

* Kan je het limiet niet verhogen?

* Kan je de resterende bedrag niet via jouw rekening van je bank betalen, ook online?

* Heb je al contact opgenomen met BokuPay (ik ken het niet?) & mss ook met de geädresseerde?

Mss kan dit je helpen? Deze vragen heb ik ook gebruikt bij de geldzaken des huizes of werk.

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Nathan1 

De stamleden van webcare kunnen je limiet verhogen.
Je kan ook altijd bellen naar het nummer 5000.

Zonnegroeten

Totem

Highlighted
Aspirant verkenner

En waar kan ik deze stamleden van de webcare dan vinden? Zit met hetzelfde probleem. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Meersmanstef  je kan eventueel via Messenger of Twitter versturen. Dat zijn de mensen van het Webcare team. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

@Meersmanstef 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Hoi,

Ik vraag me af of dit opgelost is geraakt? En zo ja, HOE ALSJEBLIEFT??!!😂 Ik probeer al een tijdje om dit zelfde gedoe geregeld te krijgen maar er komt maar geen einde aan.

Alvast bedankt!!👍

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Nee dit probleem is nooit opgelost geraakt! Ik heb zoals ze me hierboven vertelden om te doen, contact opgenomen met webcare via messenger... En daar zijden ze me direct dat die limiet niet verhoogd kan worden. Dus snap niet waarom ze hier zijden tegen me dat dit wel kon.!! Redelijk dom allesinds

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Dat is jammer, en ik begrijp uw frustratie 😁. Ik ben hier nu al enkele weken mee bezig, het is ondertussen uitgedraaid op een kwestie van principe en wil al niet meer verhogen. Ik heb meermaals contact gehad met Orange; telefonisch en ook via Messenger. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de fod Economie want het limiet kan verhoogd worden hoor. 

Ik kreeg ook de gekste antwoorden; 

- dat kan enkel als je een abo neemt

- ons systeem blijft hangen als we het voor prepaid klanten willen verhogen

- ja mevrouw Orange beslist dat en daarmee uit

- wettelijk vastgelegd

Enzoverder

Dus omdat ik geen abonnement wil nemen mag ik geen gebruik maken van mij VOORGELADEN geld?!😂 Het lijkt me eerder logisch om een limiet op te leggen voor postpaid klanten want dat factuur komt achteraf.

Maarja,zo blijf ik wel bezig 😁😁 Ben trouwens onderweg naar de Orange shop, eens kijken welk verhaal ze me daar gaan vertellen.

Ohja, de opties Giga voor meer data blijft wel onbeperkt mogelijk om aan te kopen 👎

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Even een kleine update.

Bij de Orange shop konden ze nog minder informatie geven want ze hebben blijkbaar minder toegang tot het systeem(?).

Ondertussen heb ik wel van fod economie het antwoord gekregen dat het limiet vastgelegd is op 300 euro, ongeacht prepaid of postpaid. Ze hebben me ook de wettekst meegestuurd dus heb eindelijk iets in handen 😁. Het is me al lang niet meer te doen om dat limiet te verhogen maar ben eerder geïrriteerd dat ik om te beginnen van het kastje naar de muur wordt gestuurd en ook omdat ze dit dat gebruiken als een manier om abo's te verkopen. Niet eerlijk en blijkbaar ook onwettig. Voor de rest ben ik graag klant bij Orange hoor 😁👍

Leden met de meeste pluimen