annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uitgaven limiet bereikt

Topic gestart op: 16-08-19 12h38

Antwoorden: 14 antwoorden

Nathan1
Aspirant verkenner

Uitgaven limiet bereikt

Hallo,ik heb een probleem.

ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.

Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.

Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
SAMPro
Gewaardeerd verkenner

Ik zag hier ergens een antwoord voorbijkomen, dat de limiet op 300€ zou liggen, maar ik heb nu 125€ bereikt & daar stopt het blijkbaar... hierdoor zijn ook al mijn abonnementen verwijderd, omdat deze niet meer kunnen betaald worden?!

Mijn logica zegt nochtans:"zo lang als ik mijn rekening betaal, is er toch geen vuiltje aan de lucht"?! Niet??? Dit zou je toch ZELF moeten kunnen aanpassen, toch?!

Financiële gijzeling, noem ik zoiets... ofwel bied je zoiets aan (& is het zeker voor abonnees => ZELF aanpasbaar); ofwel wordt het verboden, OF (mss nog een ideetje voor de 'Orange-imperium-toezichthouders') maak het (desnoods deels) PREPAID!!!

0 pluimen
JV89
Gewaardeerd verkenner

Even een kleine update.

Bij de Orange shop konden ze nog minder informatie geven want ze hebben blijkbaar minder toegang tot het systeem(?).

Ondertussen heb ik wel van fod economie het antwoord gekregen dat het limiet vastgelegd is op 300 euro, ongeacht prepaid of postpaid. Ze hebben me ook de wettekst meegestuurd dus heb eindelijk iets in handen 😁. Het is me al lang niet meer te doen om dat limiet te verhogen maar ben eerder geïrriteerd dat ik om te beginnen van het kastje naar de muur wordt gestuurd en ook omdat ze dit dat gebruiken als een manier om abo's te verkopen. Niet eerlijk en blijkbaar ook onwettig. Voor de rest ben ik graag klant bij Orange hoor 😁👍

Cdt24801
Wijze
Wijze

@JV89 

Heel tof van u dat ge die ervaring hier deelt zodat anderen er lessen uit kunnen trekken.

Ik vind het natuurlijk ook wel heel spijtig voor u dat ge zo een lijdensweg hebt moeten meemaken, dat was inderdaad voor niks nodig geweest. Heel jammer .

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JV89
Gewaardeerd verkenner

Hoi,

 

Ik vraag me af of dit opgelost is geraakt? En zo ja, HOE ALSJEBLIEFT??!!😂 Ik probeer al een tijdje om dit zelfde gedoe geregeld te krijgen maar er komt maar geen einde aan.

 

Alvast bedankt!!👍

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen