annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uitgaven limiet bereikt

Topic gestart op: 16-08-19 12h38

Antwoorden: 14 antwoorden

Nathan1
Aspirant verkenner

Uitgaven limiet bereikt

Hallo,ik heb een probleem.

ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.

Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.

Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Nathan1 

De stamleden van webcare kunnen je limiet verhogen.
Je kan ook altijd bellen naar het nummer 5000.

Zonnegroeten

Totem

Meersmanstef
Aspirant verkenner

En waar kan ik deze stamleden van de webcare dan vinden? Zit met hetzelfde probleem. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Meersmanstef 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Meersmanstef
Aspirant verkenner

Nee dit probleem is nooit opgelost geraakt! Ik heb zoals ze me hierboven vertelden om te doen, contact opgenomen met webcare via messenger... En daar zijden ze me direct dat die limiet niet verhoogd kan worden. Dus snap niet waarom ze hier zijden tegen me dat dit wel kon.!! Redelijk dom allesinds

0 pluimen
JV89
Gewaardeerd verkenner

Dat is jammer, en ik begrijp uw frustratie 😁. Ik ben hier nu al enkele weken mee bezig, het is ondertussen uitgedraaid op een kwestie van principe en wil al niet meer verhogen. Ik heb meermaals contact gehad met Orange; telefonisch en ook via Messenger. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de fod Economie want het limiet kan verhoogd worden hoor. 

Ik kreeg ook de gekste antwoorden; 

- dat kan enkel als je een abo neemt

- ons systeem blijft hangen als we het voor prepaid klanten willen verhogen

- ja mevrouw Orange beslist dat en daarmee uit

- wettelijk vastgelegd

Enzoverder

Dus omdat ik geen abonnement wil nemen mag ik geen gebruik maken van mij VOORGELADEN geld?!😂 Het lijkt me eerder logisch om een limiet op te leggen voor postpaid klanten want dat factuur komt achteraf.

Maarja,zo blijf ik wel bezig 😁😁 Ben trouwens onderweg naar de Orange shop, eens kijken welk verhaal ze me daar gaan vertellen.

Ohja, de opties Giga voor meer data blijft wel onbeperkt mogelijk om aan te kopen 👎

Leden met de meeste pluimen