Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
robbevdb
Aspirant verkenner

Upnp inschakelen

OPGELOST

Door een aantal problemen op mijn playstation werd er me aangeraden om mijn Upnp in te schakelen. Maar wanneer ik dit probeer via  http://192.168.0.1 dan krijg ik een melding dat mijn netwerk niet kan verbinden. Weet er hier iemand hoe ik dit kan veranderen?

Labels (1)
0 pluimen
31 ANTWOORDEN 31
patrick2
Leidende sjamaan

@Louis16  dat is je aansluiting van je gehele installatie. Nu nog een screenshot van je pc scherm als je probeert in te loggen dus echt op je pc. Dan wil ik ook zien welke schermen je krijgt. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Louis16
Ervaren verkenner

IMG_20201226_182513.jpg

 Dit is het scherm als ik heb ingelocht, dan klik ik bovenaan naast jouw modem op status scroll ik naar beneden naar upnp klik ik op pagina dat naast upnp staat dan komt er pagina niet beschikbaar controleer je internet verbinding 

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Louis16  doe die stappen eens en maak dan ook eens een screenshot als je wil ? 

0 pluimen
Louis16
Ervaren verkenner

IMG_20201226_191245.jpg

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Louis16  als het niet gaat of niet werkt en je hebt ook een andere browser en dergelijke gedaan dan zijn de stappen op. Dan raad ik je aan om de klantendienst eens te bellen en daar vragen wat de oorzaak kan zijn. Misschien dat er een software update gepusht dient te worden of dat er technisch iets mis is in je modem. Hier houd het voor mij ook op omdat ik ook geen andere mogelijkheden heb. 

Leden met de meeste pluimen