Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
robbevdb
Aspirant verkenner

Upnp inschakelen

OPGELOST

Door een aantal problemen op mijn playstation werd er me aangeraden om mijn Upnp in te schakelen. Maar wanneer ik dit probeer via  http://192.168.0.1 dan krijg ik een melding dat mijn netwerk niet kan verbinden. Weet er hier iemand hoe ik dit kan veranderen?

Labels (1)
0 pluimen
31 ANTWOORDEN 31
Louis16
Ervaren verkenner

Bedankt!! Ik heb het uiteindelijk gevonden!! Bedankt voor al je hulp! 

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Louis16  ah oké en wil je ook delen met ons wat de oplossing is of wat je gevonden hebt ? 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Louis16
Ervaren verkenner

Ja, als je een gesloten gedeeld ip adres had kon het de pagina niet opengaan, je moest via het hoofdmenu van een gesloten ip adres naar een een openbaar gaan, dan ten slotte kon je wel op de upnp pagina gaan waar je het aan kon zetten. 

Hey @Louis16 zou je mij stap voor stap kunnen uitleggen hoe je dit deed?

Ik ervaar nu namelijk hetzelfde probleem als jou en het drijft me gek.

Alvast bedankt.

Louis16
Ervaren verkenner

Tuurlijk, als je in het hoofdmenu bent van je instellingen, druk je op Jouw lokaal netwerk, als je dat hebt gedaan zie je rechts allemaal namen zoals "verbonden apparaten", Vast IP adres enz... En onder vast IP adres zie je "poort openen" daar klik je op en dan normaal gezien als je dat hebt gedaan als je terug je upnp pagina probeert te openen zou het normaal gezien lukken. 

Leden met de meeste pluimen