annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Kastje naar de muur

Topic gestart op: 20-04-20 12h01

Antwoorden: 4 antwoorden

HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Van Kastje naar de muur

OPGELOST

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn gsmnummer bij Orange. Het sleept nu al aan voor ruim 3 weken en op de 5000 kunnen ze mij niet helpen.

Tot en met 24 februari was ik aangesloten bij Orange op een Shape Ultimate via mijn werkgever toen.
Mijn GSMnummer was toen: SSSSSSSS
Mijn simkaartnummer was toen: XXX

Vanaf de 24st februari schakelde ik (persoonlijk) over naar Voo.
Mijn GSMnummer was toen: SSSSSSSS
Mijn simkaartnummer was toen: YYY

Vanaf 31 maart schakelde ik (persoonlijk) over naar Orange Intense Go:
Mijn GSMnummer was toen: SSSSSSSS
Mijn simkaartnummer was toen: ZZZ
=> Toen zijn de problemen begonnen. Mijn GSMnummer was juist overgedragen en ik kon er mee bellen en SMSen. Mobiele data heeft nooit gewerkt. (het nummer was ook nooit gekend in 'My Orange')
Na letterlijk uren aan de telefoon met de 5000 zonder oplossing, heb ik nog een uur gespendeerd aan de telefoon om het abbonement (dat niet werkte) en simkaart om te zetten naar een
prepaidkaart. Dit was 8 april.

Ik stelde de einddatum van abbonement naar prepaid in op de 9de april, ik kreeg nog een boodschap dat ik een bevestigingmail ging krijgen wanneer het werkelijk gebeurd zou zijn.
Maar ik ontving nooit een mail hiervoor. Het abbonement werd niet naar een prepaidkaart omgezet en is nog steeds niet gekend in de 'my orange' app.

Na vandaag (17 april), nog eens 30 minuten aan de telefoon te hangen met Orange (5000), werd mij gezegd 'je moet je SIM nog identificeren, dan gaat alles werken'.
Ik ging dus op de Orangewebsite mijn telefoonnummer identificeren met mijn ID.
Na inlezen ID en invullen formulier en verzenden, krijg ik de boodschap 'Gelieve de klantendienst te contacteren op 5000 vanop je Orange GSM of op 02/745.95.00 vanop elk ander toestel'.
Gezien ze mij niet konden helpen de laatste keren, heb ik er niet veel hoop in dat ze mij nu wel kunnen helpen.

Daarom vroeg ik mij af, kunnen jullie mij helpen dat het telefoonnummer SSSSSSSS op simkaart ZZZ terecht komt (reeds het geval). En dat het een prepaidkaart wordt en geen halfwerkend abonoment?
En ook dat het juist geactiveerd wordt zodanig dat het in 'my orange' app gekend is?

 

=================================================================

=================================================================

=================================================================

 

De beste resultaten die ik tot nog toe verkreeg bij contacteren Orange:

 

Op Twitter:

Hallo H,

Ik zie dat dit nummer compleet gedeactiveerd is geweest..
Daarom werkt het niet.

Groetjes
Issam

 

=> euhm, ik kan nog steeds bellen met mijn nummer en gebeld worden. Het beloofd overdragen van mijn 'nietwerkend abbonement' naar een prepaid kaart werd nooit uitgevoerd. (Heb nochthans de bevestigingsmail ontvangen!)

 

==================================================

==================================================

 

Op de 5000:

Aaah meneer, ik zie dat u uw simkaart nog niet geregistreerd hebt met uw eid. Dat dient u eerst te doen.
=> Probeer ik en faalt met de boodschap dat ik de 5000 moet bellen

=================================================

Aaah er zit een error in OMGT, we gaan u doorverbinden naar business. Telefoon belt voor een minuut en dan 'het gekozen nummer bestaat niet' en het hang top.

=================================================

Of ze maken een dossier aan en de dag nadien krijg je doodleuk een sms dat ze het dossier gaan sluiten en ze je niet kunnen verderhelpen. Je moet de 5000 bellen voor meer info.

 

==================================================

 

Aah meneer, ik zie dat u een Shape Ultimate hebt die opgezegd is de 24ste Februari!

=> Van zo'n antwoorden word ik gewoon moedeloos... Mijn nieuwe simkaart (die Orange opstuurde en half activeerde) staat niet eens in hun systeem...

 

 

 

 

 

 

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Een update idereen.

Ondertussen ben ik goed geholpen via de Orange Twitter. Ik kan deze manier om contact op te nmen met Orange alleen maar aanraden. Een pak beter als de 5000 bellen in mijn opinie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
HelloGoodbye
Gewaardeerd verkenner

Een update idereen.

Ondertussen ben ik goed geholpen via de Orange Twitter. Ik kan deze manier om contact op te nmen met Orange alleen maar aanraden. Een pak beter als de 5000 bellen in mijn opinie.

Petjek
Ervaren verkenner

Spijtig dat dit nu niet mogelijk is om naar een orange shop te gaan, want ik denk dat je daar het best kunt worden geholpen. Via telefoon is het ook niet altijd evident. Deze morgen had ik geluk met de goede medewerker. Deze morgen heb ik ook mijn abonnement verandert, maar heb mij eigenlijk vergist, er is mij wel gevraagd om 30 dagen te wachten om opnieuw een verandering te doen. Dus ik zou zeggen heb nog wat geduld en hopelijk gaan de shops snel open. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@HelloGoodbye  wij zouden je graag willen helpen maar via dit kanaal gaat dat helaas niet mogelijk zijn. Wij zijn hier allemaal klant en proberen elkaar te helpen met wat we kunnen. 

Betreft een nummeroverdracht , kan ik je er veel over zeggen maar helpen niet. Hier is geen inzage van dossiers , hier is geen klantendienst actief. 

Wat je eventueel kan doen is via Messenger een bericht sturen of via Twitter , maar dat had je al gedaan via die kanalen lees ik. Maar zou toch ff volhouden op die manier want hier gaat het niet veel worden spijtig genoeg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Euh, als ik mijn mening zeggen mag?

Je bent wel heel veel op korte tijd van alles gewisseld.

Is wel moeilijk ook voor computersystemen om

alles goed te krijgen zeker in deze tijden.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen