Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Van het kastje naar de muur

Jarenlang gelukkig geweest als trouwe correcte klant terwijl we bij enige problemen bijna altijd van het kastje naar de muur gestuurd werd. Nu geeft Orange ons het gevoel als klant niet meer welkom te zijn omdat een overdracht op naam van lijn invaldeit echtgenoot eindeloos geweigerd wordt door onwilligheid. Oké mijn man heeft in 2004 problemen gekend met het voormalige Mobistar en is momenteel door de arbeidsrechtbank al sinds 2010 officieel vrij van schulden. Iedere mens maakt fouten in het leven en ik heb er spijt van en me strict gehouden regels en verwachtingen mij oogelegd door de arbeidsrechtbank. Een afsluitend vonnis waarbij mensen als schuldenvrij een nieuwe start kunt nemen waarin ze klaar staan nooit nog dezelfde fouten te begaan wordt door orange niet gerespecteerd omdat ze weigeren de broodnodige overdracht uit te voeren. Helaas is mijn man nu tengevolge van vluchtmisdrijf invalide en kan hij door de onwilligheid bij Orange niet in aanmerking komen voor zijn wettelijk erkende sociaal tarief. Het is enorm jammer hoe Orange in zulke situaties met mensen omgaat en dat daarbovenop de klant meermaals met tegenst1rijdigheden zand in de ogen gestrooid wordt dat het wel in orde gaat komen terwijl hij in werkelijkheid gewoon met zijn rug tegen de luur gezet wordt.. Deze onwillige onmenselijke houding van Orange kan hij er echt niet meer bij hebben na alle medische ellende rengevolte zijn invaliditeit na een vluchtmisdrijf. Is het dan echt zo moeilijk om eens voor een keer als bedrijf niet harteloos te zijn tegenover mensen die zoveel hebben verloren te geven het noodlot terwijl ze dit donkere boekdeel willen sluiten. Tot slot zou ik ook als tip willen meegeven dat wanneer een klant de 5000 belt het verstandig zou zijn als een klant uw adviseur corrigeert door te melden dat je een man bent dat wordt aangenomen zodat de klant niet telkenmale moet corrigeren. We leven nu eenmaal in de 21 eeuw waar huwelijkse staat als man+man of vrouw+vrouw wettelijke erkenning geniet en dan is het op een gegeven moment kwetsend dat men je als vrouw blijft aanspreken. Als bedrijf wil je normaal gesproken toch tevreden en gelukkige klanten maar dat bereik je amleen maar met respect, bereidheid tot oplossingen te vinden en eerlijke rechtlijnige transparante communicatie met de klant waarbij alle medewerkers dezelfde correcte informatie communiceren naar de klant. Op technisch vlak verdient Orange absoluut wel een pluim voor haar mooie producten en meer dan behoorlijke tarieven.. als nu de rest ook nog in de positieve zin evolueerde kan ons vertrouwen en tevredenheid nog worden teruggewonnen.. 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Van het kastje naar de muur

Jarenlang gelukkig geweest als trouwe correcte klant terwijl we bij enige problemen bijna altijd van het kastje naar de muur gestuurd werd. Nu geeft Orange ons het gevoel als klant niet meer welkom te zijn omdat een overdracht op naam van lijn invaldeit echtgenoot eindeloos geweigerd wordt door onwilligheid. Oké mijn man heeft in 2004 problemen gekend met het voormalige Mobistar en is momenteel door de arbeidsrechtbank al sinds 2010 officieel vrij van schulden. Iedere mens maakt fouten in het leven en ik heb er spijt van en me strict gehouden regels en verwachtingen mij oogelegd door de arbeidsrechtbank. Een afsluitend vonnis waarbij mensen als schuldenvrij een nieuwe start kunt nemen waarin ze klaar staan nooit nog dezelfde fouten te begaan wordt door orange niet gerespecteerd omdat ze weigeren de broodnodige overdracht uit te voeren. Helaas is mijn man nu tengevolge van vluchtmisdrijf invalide en kan hij door de onwilligheid bij Orange niet in aanmerking komen voor zijn wettelijk erkende sociaal tarief. Het is enorm jammer hoe Orange in zulke situaties met mensen omgaat en dat daarbovenop de klant meermaals met tegenst1rijdigheden zand in de ogen gestrooid wordt dat het wel in orde gaat komen terwijl hij in werkelijkheid gewoon met zijn rug tegen de luur gezet wordt.. Deze onwillige onmenselijke houding van Orange kan hij er echt niet meer bij hebben na alle medische ellende rengevolte zijn invaliditeit na een vluchtmisdrijf. Is het dan echt zo moeilijk om eens voor een keer als bedrijf niet harteloos te zijn tegenover mensen die zoveel hebben verloren te geven het noodlot terwijl ze dit donkere boekdeel willen sluiten. Tot slot zou ik ook als tip willen meegeven dat wanneer een klant de 5000 belt het verstandig zou zijn als een klant uw adviseur corrigeert door te melden dat je een man bent dat wordt aangenomen zodat de klant niet telkenmale moet corrigeren. We leven nu eenmaal in de 21 eeuw waar huwelijkse staat als man+man of vrouw+vrouw wettelijke erkenning geniet en dan is het op een gegeven moment kwetsend dat men je als vrouw blijft aanspreken. Als bedrijf wil je normaal gesproken toch tevreden en gelukkige klanten maar dat bereik je amleen maar met respect, bereidheid tot oplossingen te vinden en eerlijke rechtlijnige transparante communicatie met de klant waarbij alle medewerkers dezelfde correcte informatie communiceren naar de klant. Op technisch vlak verdient Orange absoluut wel een pluim voor haar mooie producten en meer dan behoorlijke tarieven.. als nu de rest ook nog in de positieve zin evolueerde kan ons vertrouwen en tevredenheid nog worden teruggewonnen.. 

Ugh @Bolleke-Beezeke,

Orange kan inderdaad een activatie weigeren als er nog openstaande bedragen bestaan. Zelfs als het nog van 2004 dateert. Op dat moment word op je blacklist geplaatst. De enige maniere om opnieuw een activatie te kunnen aanvragen is om dat openstaand bedrag te betalen.

Het vonnis waarover je het hebt bedoelt eigenlijk niet dat Orange verplicht is om je nummeroverdracht uit te voeren :s

Aarzel zeker niet om contact op te nemen met onze stamleden van de klantendienst om hierover te spreken.

Onze Webcare-Tribe antwoordt je ook met plezier !

Tribers ! Wees klaar, je nieuwe community komt eraan !

Totem

Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Van het kastje naar de muur

@ Bolleke & Beezeke
Uit jullie tekst haal ik een 2-tal dingen:
1) enerzijds spreken jullie van een "overdracht van nummer";
2) anderzijds spreken jullie van schulden die ondertussen (ongetwijfeld na jarenlang tranen, bloed en zweet) afgelost zijn sinds geruime tijd (2010?).
Mag ik hieruit besluiten dat jullie dus bij een vorige operator zaten waar "fouten" zijn gebeurd qua (af)betalingen maar dat die dus nu opgelost zijn?
Zijn jullie nu al klant bij Orange? Zie jullie opmerking hieronder...

"...Op technisch vlak verdient Orange absoluut wel een pluim voor haar mooie producten en meer dan behoorlijke tarieven.. als nu de rest..."

Of gaat jullie post over het feit dat Orange geen sociaal tarief "invaliditeit" wilt toepassen?
Is mij niet helemaal duidelijk als ik jullie tekst doorlees.

Leden met de meeste pluimen