annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen Website

Topic gestart op: 31-05-20 14h45

Antwoorden: 16 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Veranderen Website

@Totem  en @NelsonM  

Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer. 

Schermafbeelding 2020-05-31 om 14.39.58.png

Schermafbeelding 2020-05-31 om 14.40.48.png

 Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers. 

Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  en @NelsonM  

Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer. 

Schermafbeelding 2020-05-31 om 14.39.58.png

Schermafbeelding 2020-05-31 om 14.40.48.png

 Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers. 

Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder. 


Ugh @patrick2,

Bedankt voor je feedback hieromtrent ! Het helpt zeker onze teams om het website te verbeteren ! Stuur zeker meer feedbacks zodat we deze kunnen doorgeven.

Ik heb zelf beide opties in de klantenzone en de My Orange app getest en het blijkt te werken, misschien was de update nog niet uitgevoerd !

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  heb de vernieuwde app en klantenzone maar zie daar niks van terug 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @patrick2,

Ik heb het nog eens gecheckt, het blijkt correct te werken. Misschien heeft Totem je bericht niet goed begrepen.

In de My Orange app ook, misschien heb je een andere ervaring, contacteer zeker webcare als het het geval is.

Totem_0-1591183128509.png

Je ziet in het lichtgrijs het "bewerken"-knopje om je adres te wijzigen. Je kan ook andere data bewerken lager op de pagina.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  ga straks eens kijk 😊

En wat dan met de visual voicemail 🤔

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen