Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-05-20 14h45
Antwoorden: 16 antwoorden
Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer.
Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers.
Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder.
@patrick2 schreef:
Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer.
Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers.
Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder.
Ugh @patrick2,
Bedankt voor je feedback hieromtrent ! Het helpt zeker onze teams om het website te verbeteren ! Stuur zeker meer feedbacks zodat we deze kunnen doorgeven.
Ik heb zelf beide opties in de klantenzone en de My Orange app getest en het blijkt te werken, misschien was de update nog niet uitgevoerd !
Totem's zonnegroeten,
Totem
Ugh @patrick2,
Ik heb het nog eens gecheckt, het blijkt correct te werken. Misschien heeft Totem je bericht niet goed begrepen.
In de My Orange app ook, misschien heb je een andere ervaring, contacteer zeker webcare als het het geval is.
Je ziet in het lichtgrijs het "bewerken"-knopje om je adres te wijzigen. Je kan ook andere data bewerken lager op de pagina.
Totem's groetjes,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |