annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen van provider voor internet en tv

Topic gestart op: 10-12-20 01h45

Antwoorden: 1 antwoord

Silke86
Rekruut scout

Veranderen van provider voor internet en tv

Beste 

ben nu al overgestapt van telenet naar orange voor men gsm gebruik . Maar nu wil ik voor televisie en internet ook graag overstappen . Ik heb enkel een kabel van proximus en telenet hier thuis liggen is het dan ook mogelijk om naar orange over te stappen of is dat dan ingewikkelder als dat nog niet voorzien is ? 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Silke86  Voor je overstap ben je eigenlijk al in orde. Je komt van Telenet en Orange gebruikt de kabel van Telenet. Dus alles is in orde.

Ik raad je aan om het volgende advies zeker op te volgen zodat je overgang vlot kan verlopen.

Ga langs een Orange shop om je pakket in orde te maken en maak daar een afspraak voor een technieker die alles komt installeren. Zeg vervolgens Telenet zelf op en gebruik de Easy Switch niet aangezien er dingen verkeerd gaan daarmee. Dus even bellen naar Telenet om je diensten op te zeggen of een mailtje zodat je ook bewijs hebt.

Als je de installatie datum weet dat Orange langs komt ook vanaf dan pas of een dag later je Telenet diensten laten stop zetten. Moest er iets verkeerd zijn of het werkt niet of welke reden dan ook dan heb je toch nog diensten. 

Hopelijk kan je hier verder mee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen