annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verificatie sms

Topic gestart op: 31-03-22 11h38

Antwoorden: 8 antwoorden

Citroene
Aspirant verkenner

Verificatie sms

Hallo iedereen,

Ik heb een account op Coinbase en om de 30 dagen moet ik mij opnieuw inloggen, hiervoor stuurt coinbase telkens een verificatie sms met een code. dit heeft telkens gewerkt tot afgelopen week. ik heb al meerdere keren een nieuwe sms gevraagd met een nieuwe code maar ik krijg ze niet meer binnen..

iemand een idee hoe dit komt?

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Citroene
Aspirant verkenner

bij Coinbase kan ik nu momenteel niks meer nakijken of alles nog juist staat, al zou mij dat verwonderen moest er dingen aangepast geweest zijn zonder ik hier weet van heb?

Ik heb het al geprobeerd via de App en via de website.. geen van beide werkt.

Screenshot_20220331-121658_Coinbase.jpg

0 pluimen
Citroene
Aspirant verkenner

ik heb al contact opgenomen met Coinbase en hun zeggen dat ik contact moet opnemen met de provider

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene 

Dan zul je of een berichtje moeten doen via Messenger als je Facebook hebt of eens bellen. Dan zal er een dossier aangemaakt worden voor je om het dan achterliggend na te laten kijken. Wij kunnen dit ook niet zien wat er verkeerd gaat. 

Meestal als dit soort dingen niet goed gaan is er achterliggend iets verkeerd kan zijn bij Orange of die firma. Je instellingen kunnen ook verkeerd zijn maar die kun je enkel zelf nakijken dus dan heb ik het over het juiste nummer en dergelijke. 

Ik vermoed zelf dat er achterliggend in de communicatie iets verkeerd gaat. Dus die firma stuurt je een sms maar die stopt halverwege voordat die bij jou aankomt. Dus de communicatie tussen Orange en Coinbase loopt verkeerd. Zie het als ik ben Orange klant maar kan geen oproepen ontvangen van Proximus of Telenet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Citroene 

Heb je die firma ook zelf al eens aangesproken wat er voor fout kan zijn ? Want kan zijn dat er daar iets verkeerd gaat. Check ook eens je gegevens bij hun. 

Als je een app gebruikt die eens misschien verwijderen en terug installeren en probeer opnieuw de sms op te vragen. Als het gaat om een website check ook of de tweestapsverificatie nog geactiveerd staat. 

Moest alles juist zijn dus je gegevens en bij hun dan Orange eens contacteren en zien of het achterliggend nog correct is. Kan ook zijn dat er bij Orange zelf iets verkeerd gaat maar dat is nu niet gezegd dat dit ook het geval is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen