Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-06-21 09h13
Antwoorden: 1 antwoord
Ik ontving mijn 1ste aanrekening van Orange en tot mij verbazing bedroeg het bedrag € 269,09.
Ze beweerden dat het gebruikelijk is dat er bij een 1ste factuur 2 maanden wordt aangerekend.
Los daarvan werd er ook een kost op vermeld van € 99 voor een gemiste afspraak die nooit heeft plaats gevonden. Integendeel ik heb 3 weken op voorhand nauwkeurig een afspraak vastgelegd omdat ik bij de verhuis naar mijn nieuwe woonst niet enkele dagen zonder internet en tv wou vallen.
Ik heb hier inmiddels 6 keer voor gebeld en kreeg telkens te horen dat dit bedrag nog moest worden goedgekeurd door een supervisor maar dat het binnen de 2 werkdagen in orde zou komen.
Er werd een dossier opgemaakt en gesloten wegens foutief "voltooid". Er werd een nieuw dossier opgemaakt dat tot op heden nog steeds open staat.
Wat een verschrikkelijke ervaring in mijn 1ste maand bij Orange!!!
Dat klinkt niet best om op die manier al te starten. Maar ze hebben wel gelijk betreft je factuur.
Je betaald je factuur altijd op voorhand , is bij Telenet ook zo , en dus tellen ze twee maanden bij elkaar op. je betaald deze maand + de maand die komt.
Nu met die € 99 moet je niet akkoord gaan. Als er iemand is geweest maar ze rekenen al iets aan wat niet dat moet je wel in orde zien te krijgen. het is al goed dat ze er mee bezig zijn want het is wel een verschil van € 99 op je totaal factuur.
Als je eens via Messenger stuurt op Facebook , als je een account hebt , kan je wel verder geraken is mijn ervaring. Heb zelf daar al paar keer heen gestuurd en andere hebben er ook een goede ervaring. Daar heb ik de indruk soms dat het sneller opgelost wordt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |