Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-06-20 16h27
Antwoorden: 3 antwoorden
Beste,
Misschien is dit niet de plaats om dit soort problemen te posten, maar misschien heeft iemand dit ook reeds voorgehad.
Begin deze week nam ik contact op met de klantendienst. Ik had namelijk een nieuwe gsm gekocht, maar mijn vorige gsm had nog een restwaarde van 30 of 35 euro. De verkoper vertelde me dat dit van de volgende factuur ging gaan. Nu blijkt dat ik 200 euro extra moet betalen. Dit kan helemaal niet, want in september ging er zelfs helemaal geen restwaarde meer zijn. Ze hadden het doorgegeven en gegarandeerd dat ik ten laatste vandaag een telefoon zou krijgen van het hoofdkantoor. Tot nu is dit nog niet gebeurd.
Iemand die dit probleem ook al heeft gehad en wordt het effectief vlot behandeld?
grts
Thomas
@thomastielt hier kan je elke vraag stellen natuurlijk maar of we daar ook altijd het antwoord op weten is natuurlijk een ander ding. Het is nog altijd niet de klantendienst maar we gaan eens zien he.
Je zou in september geen restwaarde meer hebben op je toestel.... dus dan is je contract gedaan en je toestel afbetaald. Dus dat is nog drie maanden aan zoveel euro per maand afbetaling. Je zegt dat je te horen hebt gekregen dat je nog 30 of 35 euro moest betalen aan restwaarde. Pak ik 30 euro deel ik op drie resterende maanden is 10 per maand wat je dus maandelijks afbetaald aan je toestel.
Dat gezegd hebbende denk ik dat er achterliggend iets niet correct loopt in je aflossing's tabel. Dat je hebt gebeld is natuurlijk al heel goed maar nu de oplossing nog. Weet dat je best wat geduld moet hebben in dit soort zaken voor ze je terug bellen. Heb zelf dit ook aan de hand gehad maar de problemen waren wel opgelost. Het is gewoon naar mijn mening te druk nu op die diensten waardoor er een vertraging inzit. Wordt wel opgelost hoor geen probleem maar voor jou nu niet leuk.
Je kan twee dingen doen , maar wel in overleg met de klantendienst natuurlijk anders heb ik het gedaan. Je betaald de complete factuur dus dat is met die 200 euro extra en vraagt of je dat als creditnota terug kan krijgen. Dus je volgende factuur wordt dan minder of de volgende twee facturen. Bedoel dus je betaald zeg maar maandelijks 100 euro voor alle diensten dan betaal je dus twee facturen niks. Of ze betalen je die 200 euro terug.
Of je betaald niks en laat het eerst uitzoeken. Tot je een oplossing hebt en dat je de gewone factuur zo betaald zonder die extra kosten , ook weer in overleg met de klantendienst want anders heb ik het ook gedaan.
Ik denk dat dit de twee beste optie's zijn die ik je kan geven om je verder te helpen op dit punt. Moest je nog vragen hebben stel ze gerust hier hoor.
bedankt, Ik denk dat ik maandag nog eens bel en voorstellen om de domicilie stop te zetten. Misschien werkt dit iets rapper 🙂
goed weekend!
@thomastielt dat je de domicili stop zet is niet nodig. Ik heb in het verleden ook al eens teveel aangerekend gehad waar door ik het toen zo opgelost heb gekregen. Dat werkt heel vlot hoor als je het maar vraagt en uitlegt.
Fijn weekend !
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |