annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde My Orange app

Topic gestart op: 12-03-20 12h19

Antwoorden: 14 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwde My Orange app

Zoals de meeste gelezen hebben ben ik over gegaan naar de E-sim op mijn Iphone. Daarvoor had ik de Orange simkaart nog in gebruik op mijn andere gsm en kon ik de My Orange app gebruiken , iets wat met E-sim nog niet kan. Nu heb ik eens gezien of ik de app nog kon gebruiken en het antwoord is ja en wat blijkt had er zelfs een update van. En deze is geheel / gedeeltelijk nieuw.

Je kan in deze vernieuwde versie je tariefplan aanpassen en je opties aanpassen. Ook zal bij de tariefswijziging het beste tarief plan worden berekend wat het beste bij je past. Zou zeggen update de app maar.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Superbonbon
Ervaren genezer

@patrick2 Dat is geweldig nieuws!

Bedankt voor het delen met ons, ik wed dat het veel gebruikers zal helpen! 🙂

Groetjes

Superbonbon

Anonymous
Niet van toepassing

Android versie is nu ook uit 😁👌🏼

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  het is enkel de android versie die ik nog heb. Heb een Iphone nu en heb daar de E-sim laten activeren maar daar werkt de app niet op. Natuurlijk jammer maar hopelijk hebben ze deze snel werkende. @Totem  heb je enig idee wanneer de My Orange app gaat werken op de E-sim ?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Case32  het is enkel de android versie die ik nog heb. Heb een Iphone nu en heb daar de E-sim laten activeren maar daar werkt de app niet op. Natuurlijk jammer maar hopelijk hebben ze deze snel werkende. @Totem  heb je enig idee wanneer de My Orange app gaat werken op de E-sim ?

Ugh @patrick2,

In de volgende update van de app is een fix geïnstalleerd zodat deze met de e-sim zal werken. Er moeten nog enkele tests uitgevoerd worden voordat deze uitgerold wordt.

Totem's zonnegroeten,

Totem

gc73gc
Ervaren verkenner

@patrick2ziet er handig uit.

Leden met de meeste pluimen