Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h19
Antwoorden: 14 antwoorden
Zoals de meeste gelezen hebben ben ik over gegaan naar de E-sim op mijn Iphone. Daarvoor had ik de Orange simkaart nog in gebruik op mijn andere gsm en kon ik de My Orange app gebruiken , iets wat met E-sim nog niet kan. Nu heb ik eens gezien of ik de app nog kon gebruiken en het antwoord is ja en wat blijkt had er zelfs een update van. En deze is geheel / gedeeltelijk nieuw.
Je kan in deze vernieuwde versie je tariefplan aanpassen en je opties aanpassen. Ook zal bij de tariefswijziging het beste tarief plan worden berekend wat het beste bij je past. Zou zeggen update de app maar.
Dag @patrick2
Bedankt voor het nieuws. Heb die juist geinstalleerd.
Het is opletten geblazen voor diegenen die een ander tariefplan nemen zonder na te denken, Er is geen weg terug.
Bij de nieuwe abos is de 150 min bellen weg.
Dan voor deze met een Love
Voordeel van de nieuwe abonnementen
Tja, het is wikken en wegen! Bij verandering van abonnement doe ik voor 1€ een goede zaak (van Koala naar Go Intense), maar mijn vrouw niet, want ze telefoneert weinig en heeft weinig data nodig, maar met 500Mb heeft ze dan weer te weinig, met GoIntense te veel (en we betalen dan 7€ meer!).
Dan doe je dat alleen maar voor je eigen abonnement @Herihor
Klinkt logisch, maar dan betaal ik geen 21€ voor mijn abonnement, maar 30€, ik doe met andere woorden geen goede zaak!
Dacht dat je met een Love zat @Herihor
Ik dacht verkeerd
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |