annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwde My Orange app

Topic gestart op: 12-03-20 12h19

Antwoorden: 14 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwde My Orange app

Zoals de meeste gelezen hebben ben ik over gegaan naar de E-sim op mijn Iphone. Daarvoor had ik de Orange simkaart nog in gebruik op mijn andere gsm en kon ik de My Orange app gebruiken , iets wat met E-sim nog niet kan. Nu heb ik eens gezien of ik de app nog kon gebruiken en het antwoord is ja en wat blijkt had er zelfs een update van. En deze is geheel / gedeeltelijk nieuw.

Je kan in deze vernieuwde versie je tariefplan aanpassen en je opties aanpassen. Ook zal bij de tariefswijziging het beste tarief plan worden berekend wat het beste bij je past. Zou zeggen update de app maar.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Gregory
Wijze
Wijze

Dag @patrick2 

Bedankt voor het nieuws.  Heb die juist geinstalleerd.

Het is opletten geblazen voor diegenen die een ander tariefplan nemen zonder na te denken,  Er is geen weg terug.

Bij de nieuwe abos is de 150 min bellen weg.

Dan voor deze met een Love

  • Dubbele data is weg
  • Diegene die van Koala naar Plus gaan verliezen 3 Gb 4G
  • Als je Koala hebt kun je best naar een Intense gaan ( + 1 EUR)
  • Voor Cheetah en Arend kun je best een Unlimited nemen ( + 1 EUR)

Voordeel van de nieuwe abonnementen

  • als je een love hebt of minimum twee (Intense/Unlimited) is er een korting van 9 EUR/abo
  • Een Unlimited wordt dan 31 en een Intense 21
  • 30 GB aan volle snelheid voor de Unlimited
Herihor
Leidende verkenner

Tja, het is wikken en wegen! Bij verandering van abonnement doe ik voor 1€ een goede zaak (van Koala naar Go Intense), maar mijn vrouw niet, want ze telefoneert weinig en heeft weinig data nodig, maar met 500Mb heeft ze dan weer te weinig, met GoIntense te veel (en we betalen dan 7€ meer!).

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dan doe je dat alleen maar voor je eigen abonnement @Herihor 

0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Klinkt logisch, maar dan betaal ik geen 21€ voor mijn abonnement, maar 30€, ik doe met andere woorden geen goede zaak!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dacht dat je met een Love zat @Herihor 

Ik dacht verkeerd

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen