Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-20 12h46
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals we gemerkt hebben is de klantenzone vernieuwd. Na wat vergelijkingen en dingen eens uit te pluizen ben ik tot de volgende vaststellingen gekomen:
* de optie voor het in en uitschakelen van de voicemail niet mogelijk
* de dienst pro voicemail niet mogelijk in en uit te schakelen ( staat ook niet in de optie's ) Deze zou ook in je tarief plan inbegrepen zijn.
* optie om je wisselgesprekken in uit te schakelen niet mogelijk ( zit toch ook standaard in je nieuwe abonnement )
* geen optie om je mm'sen uit te schakelen , ging in de vorige klantenzone nog wel.
* call forwarding zit ook in de nieuwe tariefplannen , geen optie te activeren of te deactiveren.
* conference call zit er ook inbegrepen maar geen optie deze in of uit te schakelen.
Daarbij komt dat als je je tarief plan aanpast dat je ook automatisch je webfactuur wordt gedeactiveerd , je zal deze zelf terug moeten activeren.
@Totem of @NelsonM , gaat dit nog veranderd worden voor iedereen ? Lijkt mij toch niet echt de bedoeling dat dit zo blijft. Sommige willen misschien geen gebruik maken van deze functies en kan mij voorstellen dat we dat dan kunnen instellen naar de goesting van de klant.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 schreef:Zoals we gemerkt hebben is de klantenzone vernieuwd. Na wat vergelijkingen en dingen eens uit te pluizen ben ik tot de volgende vaststellingen gekomen:
* de optie voor het in en uitschakelen van de voicemail niet mogelijk
* de dienst pro voicemail niet mogelijk in en uit te schakelen ( staat ook niet in de optie's ) Deze zou ook in je tarief plan inbegrepen zijn.
* optie om je wisselgesprekken in uit te schakelen niet mogelijk ( zit toch ook standaard in je nieuwe abonnement )
* geen optie om je mm'sen uit te schakelen , ging in de vorige klantenzone nog wel.
* call forwarding zit ook in de nieuwe tariefplannen , geen optie te activeren of te deactiveren.
* conference call zit er ook inbegrepen maar geen optie deze in of uit te schakelen.
Daarbij komt dat als je je tarief plan aanpast dat je ook automatisch je webfactuur wordt gedeactiveerd , je zal deze zelf terug moeten activeren.
@Totem of @NelsonM , gaat dit nog veranderd worden voor iedereen ? Lijkt mij toch niet echt de bedoeling dat dit zo blijft. Sommige willen misschien geen gebruik maken van deze functies en kan mij voorstellen dat we dat dan kunnen instellen naar de goesting van de klant.
Ugh @patrick2,
Bedankt voor alle je feedback over de vernieuwde klantenzone, het wordt sowieso doorgegeven aan de strategische geesten. Sorry voor het late antwoord, Totem heeft het heel druk gehad deze laatste tijden.
Je webfactuur zou normaal gezien actief blijven als je je tariefplan aanpast, misschien is er een foutje gebeurd.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Totem hier is al meer info over bekend ?
Want er komen ook steeds meer en meer posten / klachten over dat een klant bepaalde functies niet meer kan beheren.
@patrick2 schreef:
@Totem hier is al meer info over bekend ?
Want er komen ook steeds meer en meer posten / klachten over dat een klant bepaalde functies niet meer kan beheren.
Ugh @patrick2,
Momenteel is er nog geen nieuws, ze hebben het feedback goed gekregen maar ze zullen tijd nodig hebben om dit allemaal in orde te brengen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |