annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzekering toestel

Topic gestart op: 14-03-23 21h07

Antwoorden: 1 antwoord

Niels22
Aspirant verkenner

Verzekering toestel

Ik heb recent een nieuw toestel gekocht met abo zoals altijd bij orange.

maar nu opeens zie ik dat mijn factuur 8eu duurder geworden is vanaf de 2e maand. Er is een optie van verzekering toestel voor 8eu per maand. 
ik heb dit niet gekozen, niet geselecteerd en de 1e maand werd dit niet aangerekend.

dus uit het niks wordt mij dit aangerekend en natuurlijk kan ik op geen enkele manier orange contacteren en ondertussen betaal ik dit maar.

hoe zou ik het probleem best oplossen? 
tijdens de week naar een orange shop gaan lukt me niet en aan de telefoon krijg ik altijd een niet (goedsprekend) nederlandstalig persoon aan de lijn waarmee ik totaal niet kan communiceren

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Niels22 

Als je geen tijd hebt om een shop binnen te gaan ( wat ik wel ergens kan begrijpen als werkende persoon ) dan heb je geen andere keus dan te bellen of een bericht te sturen via Messenger op Facebook , maar je dient wel een account te hebben. In het weekend kun je wel eventueel een shop binnen gaan want zijn ze ook open. De laatste optie is bellen dan gaat daar niks anders op zitten. 

Eventueel kun je kijken in de klantenzone of je daar iets uit kan zetten maar als het daarin niet actief staat heb je geen andere keus. 

Hier kunnen we dit probleem niet direct oplossen het is een forum van en voor klanten en geen klantendienst. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen