annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail vs Pro Voicemail

Topic gestart op: 03-01-21 23h47

Antwoorden: 5 antwoorden

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Visual Voicemail vs Pro Voicemail

OPGELOST

In de Go abonnementen zitten enkele functies die vroeger enkel voor business abonnementen waren zoals:

Pro Inclusive en hierin zit:

Second call, Conference call, Call forward en Pro Voice Mail.

Nu zag ik dat je de voor visual voicemail dit moet activeren in de app bij Tarief en opties.

Echter noemt deze optie Visual Voicemail. Men spreekt nergens van de Pro Voice Mail.

Ik had dit nagevraagd bij de klantendienst of dat ik ook de Pro Visual Voicemail had maar kreeg als antwoord dat dit enkel voor klanten met BTW nummer is wat ik niet ben en dus dit niet mogelijk is.

Ik weet wat Visual Voicemail is (je voicemail op je gsm afspelen als een audiobestand) ik weet ook wat pro voicemail is ten opzichte van niet pro voiclemail (meer berichten kan bewaren, langere begroeting, langer bewaart worden enzovoort)

Maar nu mijn vraag, ik begrijp niet waarom er dan gezegd wordt dat Pro Visual Voicemail enkel voor klanten met BTW nummer zijn? Met andere woorden, kan iemand mij uitleggen hoeveel voicemail types er zijn?

Visual Voicemail, Pro Voicemail, ...??

Bestaat dan dan ook nog een Pro Visual Voicemail en een gewone Voicemail? Wat houdt een Pro Voicemail dan in bij een GO abonnement? Is dit iets anders dan Pro Visual Voicemail of een Visual Voicemail?

Bestaan er 4 types opties voor voicemail?

- Voicemail (klassiek)

- Pro Voicemail ( standaard bij GO abbo)

- Visual Voicemail (te activeren in de app) 

- Pro Visual Voicemail (bij klanten met BTW nummer)

Met andere woorden met een GO abbonement kan je enkel kiezen tussen een Pro gewone voicemail waar je nog moet bellen naar een nummer maar wel een pro functies hebt of anders je kiest voor een Visual Voicemail maar dan heb je niet de Pro functies. Wil je ook Pro functies bij je visueel voicemail dan moet je een btw abbo hebben.

Begrijp ik het zo goed? Vandaar had ik graag wat meer info hierover gehad omdat het antwoord van de klantendienst verwarrend was en ik dacht dat ik altijd een Pro voicemail had met een Go abbo ongeacht of dit nu een visual voicemail is of niet?

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
MustafaY
Leidende genezer

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
MustafaY
Leidende genezer

Hey @Lotus-3C ,

 

Neen, 3 types:

 

https://www.orange.be/nl/hulp/technische-ondersteuning/mobiele-telefonie/hoe-stel-ik-mijn-voicemail

 

Pro visual voicemail bestaat helaas niet.

 

De Pro voicemail was vroeger bestemd voor 'pro (met BTW)' klanten. 

 

Groetjes,

 

Mustafa

Lotus-3C
Veteraan verkenner

@MustafaY 

Bedankt voor het antwoord.

Dus het is kiezen bij een Go abonnement tussen Pro Voicemail waarbij je nog moet bellen naar de voicemail nummer om je berichten te horen maar hierbij wel de pro functies hebben zoals mensen kunnen een langer bericht inspreken OFWEL kiezen voor Visual Voicemail maar dan heb je geen pro functies. Hoef je niet telkens naar de voicemail nummer te bellen maar is de tijd om berichten in te spreken korter.

Kan ik het zo goed samenvatten?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Lotus-3C  ik wil hier even iets bij vermelden. 🙄

Je moet niet meer opbellen, lees onderstaande maar even aub?

Visual Voicemail

Visual Voicemail maakt het nog makkelijker om je voicemailberichten te beluisteren op je smartphone:

  • Je hoeft je Voicemail niet meer te bellen om je berichten te beluisteren.
  • Opgenomen berichten worden rechtstreeks naar je toestel gestuurd in de vorm van geluidsopnames.
  • Kies zelf welk bericht je wil beluisteren, door het in de lijst te selecteren.
  • Beluister je berichten op jouw tempo, met geavanceerde functies zoals terugspoelen, pauzeren, doorspoelen.
  • Neem je eigen begroeting op met je smartphone.
  • Bekijk de naam en het nummer van de persoon die een bericht heeft ingesproken.
  • Voeg een contact toe aan je contactenlijst.
  • Bewaar voicemailberichten in het geheugen van je telefoon of op een geheugenkaart.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Klopt helemaal 🙂 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen