Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail : Badges

Ik visual voicemail geinstalleerd en is active.

Wanneer wordt de badge toegekend ?

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Leidende sjamaan

@Tex1962  schreef:

Ik visual voicemail geinstalleerd en is active.

Wanneer wordt de badge toegekend ?

Dat komt vanzelf, geen paniek. Het kan wel enkele dagen duren. Things Take Time bij Orange ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Ervaren scout

Facts

Gewaardeerd verkenner

Dit kan een paar dagen duren maar dit kan ook een maand duren. Meestal heb je die wel binnen een paar dagen.

Ervaren verkenner

@Tex1962 Duurt inderdaad een paar dagen

Aspirant verkenner

Beste

Ik deed dit al meerdere keren, de voicemail werkt (krijg smsen) maar de badge wordt nooit toegekend.

Ik probeerde al via opbellen 5555 en instellen voicemail (of beter 'herinstellen'), volgde al een tip van '' sms #129# en zocht mij al te pletter, de Visual voicemail is ingeschakeld, maar maanden na inschakelen nog steeds geen badge?

Ik kom dit ook tegen met andere badges vb tribe verkenner, globetrotter scout enzv. Alle voorwaarden voldaan, maar nog steeds geen badges?

Mvg en bedankt voor de hulp 

Leidende sjamaan

@MelDH 

Krijg je helemaal geen badges?

Ben je misschien niet de eigenaar van het account? Staat uw nummer bij op de factuur van iemand anders? Want in dat geval is het logisch, enkel de eigenaar van de factuur krijgt de badges. Dus ook de badges die anderen verdienen die mee op zijn factuur staan.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Aspirant verkenner

Toch wel, want bepaalde badges kreeg ik wel al 😉

Ervaren verkenner

@MelDH Je smartphone moet ook compatibel zijn om visual voicemail te gebruiken. Je hoeft voor visual voicemail niets te installeren en vind dit normaal terug bij de app 'Telefoon'. Als de dienst geactiveerd is en iemand spreekt iets in op je voicemail, dan ontvang jij onmiddelijk een geluidsfragment in het voicemail tabblad. Je kan dit geluidsfragment dus gewoon afspelen zonder naar het voicemail nummer te bellen. Ik zou eens nakijken of je versie iphone of android compatibel is voor Visual Voicemail. Groeten !

Ervaren verkenner

En waar vind ik juist die "visual voicemail"?

Dacht eerst al dat ik mijn haar ging moeten kammen, maar het blijkt dus dat je ziet als er een voice-mail is en dat je die onmiddellijk kan beluisteren.

Sorry, ik woon op mijn telefoon, maar ik kan niets van de techniek enzo... ben al trots dat ik alles op mijn telefoon zelf heb geïnstalleerd...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen