annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 13-01-20 10h05

Antwoorden: 6 antwoorden

K_S
Veteraan verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Hey Tribes,

 

Ik heb net visual voicemail geactiveerd.

Is dit handig eigenlijk?

Krijg je de berichten dan in berichtvorm als er iets ingesproken is?

Voor de mensen die dit ook willen activeren kan je dit zowel via de app als je naar het stapje tarief gaat en dan andere opties en zo kan je deze activeren of via he Orange account

! Let op ! Niet alle gsm's zijn compatibel hiervoor 

 

Fijne dag 

 

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@K_S  schreef:

Je krijgt je berichten bij je gemiste oproepen is niet zo duidelijk. Ik doelte op text berichten of versta ik het verkeerd? Ik heb het geactiveerd en zal het wel ontdekken 😉 mercikes


Wanneer Visual Voicemail actief is krijg je een nieuwe tab in uw foon app. Deze heet "voicemail" in de standaard app van Android en heeft het symbool van een oude taperecorder in de Orange phone app.

Daar zie je dan uw voicemails staan onder de vorm van geluidsbestanden die je afspeelt zoals je dat met een muziekje zou doen. Pauzeren, doorspoelen, opnieuw beluisteren, doorsturen, het kan allemaal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
lisamoens
Rekruut scout

Ja ! Je krijgt je berichten bij je gemiste oproepen en je kan deze zo vaak herbeluisteren als je wil! Je kan ze zelfs doorsturen !

Groetjes 

K_S
Veteraan verkenner

Je krijgt je berichten bij je gemiste oproepen is niet zo duidelijk. Ik doelte op text berichten of versta ik het verkeerd? Ik heb het geactiveerd en zal het wel ontdekken 😉 mercikes

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@K_S  schreef:

Je krijgt je berichten bij je gemiste oproepen is niet zo duidelijk. Ik doelte op text berichten of versta ik het verkeerd? Ik heb het geactiveerd en zal het wel ontdekken 😉 mercikes


Wanneer Visual Voicemail actief is krijg je een nieuwe tab in uw foon app. Deze heet "voicemail" in de standaard app van Android en heeft het symbool van een oude taperecorder in de Orange phone app.

Daar zie je dan uw voicemails staan onder de vorm van geluidsbestanden die je afspeelt zoals je dat met een muziekje zou doen. Pauzeren, doorspoelen, opnieuw beluisteren, doorsturen, het kan allemaal.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


K_S
Veteraan verkenner

Dank je wel, nu is het duidelijk 🙂 

Leden met de meeste pluimen