annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen Go Plus

Topic gestart op: 17-12-20 18h41

Antwoorden: 19 antwoorden

msallahi
Gewaardeerd verkenner

Voicemail uitschakelen Go Plus

OPGELOST

Beste

Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub?

ik moet dit niet hebben,

ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden.

ik heb een Go Plus abonnement.

 

alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing.

groetjes

M.S.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@msallahi 

Het is zo bij alle GO formules.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cde 

Elke medaille heeft twee kanten ....

Als ik naar iemand bel en na enkele seconden krijg ik de voicemail weet ik meteen, OK, even niet bereikbaar. Ik kan dan iets inspreken als ik wil, maar ik moet dat niet doen.

Als ik naar iemand bel en het vijf minuten laat bellen ga ik uiteindelijk ook inhaken. Veel meer tijd kwijt en geen mogelijkheid om reeds wat informatie te verstrekken.

Dit is dus een eindeloze discussie waar niemand gelijk gaat halen ... Ieder heeft zijn eigen gelijk/waarheid ...

En voor alle duidelijkheid, ik ben dus ook gewone klant, heb geen enkele band met Orange en word nergens voor betaald.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cde
Ervaren verkenner

@msallahi :Wat is niet verplicht?

Ik wil ook wel klacht indienen, samen met intussen 32 andere klanten die ik destijd zelf als klant heb aangebracht.

0 pluimen
msallahi
Gewaardeerd verkenner

@Cde Voicemail is toch niet verplicht, of moest dit alleen een bepaalde gsm abonnement!

 

ik wacht even nog af!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@msallahi  goedemorgen,

van mij krijg je deze:

TagKerst.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@msallahi 

Bij de GO abonnementen is het niet meer mogelijk om de voicemail uit te schakelen...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen